ספאלטי משדר ביטחון: "המשחק נגד יובנטוס תלוי בנו"

לוצ'אנו ספאלטי
לוצ'אנו ספאלטי | AFP

ה"דרבי ד'איטליה" ייערך מחר (שישי ב-21:30) בטורינו, מאמן אינטר מוכן: "נעלה לכר הדשא בשביל לנצח. רונאלדו? יש להם עוד שחקנים טובים חוץ ממנו". אלגרי: "נבוא בגישה של משח באלופות". ראג'ה נאינגולן ייעדר

(גודל טקסט)
אינטר תנסה מחר (שישי ב-21:30) לעצור את יובנטוס שדוהרת בדרך לעוד אליפות עם 8 נקודות יותר מנאפולי השנייה ו-11 מעל הנראזורי, שצברו כבר שלושה הפסדי ליגה העוה. מעבר לטבלה, ה"דרבי ד'איטליה" הוא אחד החמים בארץ המגף ובין הקבוצות קיימת יריבות מרה.


מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובה, דיבר על הפער הגדול בטבלה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו עדיין צריכים לפגוש את היריבות שלנו בצמרת", הסביר. "זה יהיה ערב יפה של כדורגל בין שתיים מהקבוצות שיחד עם מילאן חתומות על רגעי השיא של הכדורגל האיטלקי. זה משחק חשוב ומרגש ואנחנו נגיע מוכנים מבחינה טקטית. אנחנו נשחק נגד קבוצה גדולה שעשתה התקדמות ונבוא למפגש בגישה של משחק בליגת האלופות".


אלגרי התעקש שקבוצתו עדיין לא זכתה באליפות: "היריבות שלנו לא משחקות רק על המקום השני, אנצ'לוטי כל הזמן אומר שיש לו סיכוי לזכות בתואר. אנחנו עדיין צריכים לשחק מול אינטר ונאפולי". מבחינה מקצועית, ז'ואאו קנסלו המגן הפורטוגלי עשוי לפתוח בשמאל. אמרה ג'אן חוזר לסגל וקיימת אפשרות שהוא יקבל את הקרדיט לאור העובדה שרודריגו בנטנקור לא כשיר בצורה מלאה.


גם אינטר סובל מלא מעט פציעות ולוצ'אנו ספאלטי אישר שהקשר ראג'ה נאינגולן יחמיץ את המשחק מחר. "אנחנו בקו עלייה", הבהיר המאמן במסיבת העיתונאים. "נעלה לכר הדשא בטורינו מחר בשביל לנצח, זה תלוי בנו ואנחנו ננסה לצמצם את ההפרש בטבלה למרות שזה לא יהיה פשוט. יובנטוס יודעת לנצח משחק גם כשהיא לא שולטת בהם, אנחנו נהיה חייבים להיות מפוקסים ולהאמין. למרות שיובנטוס חזקה מאוד, המשחק מחר הוא בידיים שלנו. רונאלדו? יש להם עוד הרבה שחקנים טובים, זאת לא קבוצה רק שלו".


Icardi on playing against CR7:

"I can not wait to face Cristiano Ronaldo, it will be a pleasure to play against him. But in the end it's not my problem, the defenders of the team (De Vrij & Skriniar) will think about it."

Fear of the King is Real pic.twitter.com/ZIoaRyjJea

— Saleemk7a7n (@saleemk7a7n) December 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי