0:1 דרמטי לנאפולי על קליארי, רומא ניצחה 2:3 את גנואה

ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק | Gettyimages

מיליק כבש מכדור חופשי בדקה ה-90 שהשיג נקודות יקרות לחבורתו של אנצ'לוטי, הג'אלורוסי שבו לנצח אחרי ארבעה משחקים בזכות שערים של פאציו (31), קלייברט (45) וכריסטנטה (59). פיורנטינה גברה 1:3 על אמפולי

קבוצות: נאפולי רומא
(גודל טקסט)
אחרי שיובנטוס גברה על טורינו בדרבי בדרך לעוד אליפות קלילה, המחזור ה-16 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם שישה משחקים. ספאל וקייבו, במפגש שפתח את משחקי היום, נפרדו ב-0:0 משמים, לאחר מכן פיורנטינה חזרה לנצח אחרי שמונה משחקים עם 1:3 על אמפולי, ססואולו גברה 0:2 על פרוזינונה החלשה וסמפדוריה ניצחה 0:2 את העולה החדשה, פארמה. במשחקים המרכזיים של הערב נאפולי השיגה ניצחון 0:1 דרמטי על קליארי בחוץ ורומא חזרה לנצח אחרי ארבעה מחוזרים עם 2:3 רק שערים על גנואה.


רומא – גנואה 2:3
הג'אלורוסי שיורגלו מחר בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות, ניסו לצאת מהתקופה הרעה בליגה אחרי שצברה בשלושת המחזורים האחרונים שתי נקודות בלבד. הערב היא פגשה באולימפיקו את גנואה מהתחתית שהספיקה להחליף כבר שני מאמנים העונה. האורחים עלו ליתרון מפתיע משער בדקה ה-17 של קשישטוף פיאטק הפולני שכבש את שערו ה-12 שעקף את רונאלדו בראש טבלת הכובשים של הליגה. בדקה ה-31 פאציו השווה לרומא, אך שתי דקות לאחר מכן גנואה עלתה שוב ליתרון אחרי כיבוש ממצב נייח של אוסקר היליימארק. יוסטין קלייברט איזן בפעם נוספת בדקה האחרונה של המחצית הראשונה, ובדקה ה-59 ההולנדי הצעיר הוסיף בישול לכריסטנטה שהבטיח את הניצחון של רומא שהעלה אותה אל המקום השישי.






קליארי – נאפולי 1:0
לאחר ההדחה מליגת האלופות, נאפולי חזרה בכל הכוח אל הליגה המקומית ואחרי הניצחון של יובנטוס בדרבי של טורינו' התכולים ידעו שאם ימעדו נגד קליארי הם עלולים לאבד בשלב מוקדם גם את הסיכוי לזכות באליפות. אחרי 90 דקות ללא שערים, מיליק כבש שער דרמטי בכדור חופשי שהשיג שלוש נקודות יקרות בחוץ.



קליארי נגד נאפולי (Gettyimages)


פיורנטינה – אמפולי 1:3
חניכיו סטפאנו פיולי פתחו את העונה בצורה נפלאה כשהתבססו בצמרת העליונה אחרי שבעה מחזורים, אלא שמאז הקבוצה לא הצליחה לנצח והידרדרה אל מרכז הטבלה. הערב היא יצאה מהרצף המאכזב עם ניצחון ביתי על אמפולי. האורחים עלו ליתרון מפתיע אחרי שער של ראדה קרוניץ' בדקה ה-24, אך הסגולים הגיבו עם שערים של קווין מיראלס (40), ג'ובאני סימאונה (59) ובריאן דאבו (78) שהעלו את הקבוצה הביתית אל המקום השמיני.


⏱️ FULL TIME ⏱️
#FiorentinaEmpoli 3-1#NoiSiamoFirenze ⚜️ #InsiemeSiamoPiùForti#FullTimepic.twitter.com/nhfAzUarG6

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) December 16, 2018


ספאל – קייבו 0:0
אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, המארחת קיבלה הזדמנות פז לאסוף שלוש נקודות מול הקבוצה החלשה ביותר בסרייה א', אך לא הצליחה למצוא את הרשת ונותרה במאבקי התחתית כשבמאזנה 16 נקודות. מנגד, ספאל – הקבוצה היחידה ב-5 הליגות הבכירות באירופה שעדיין לא ניצחה העונה – ניצבת עמוק במקום האחרון בטבלה עם ארבע נקודות בלבד מתוך 48 והיא בדרך הבטוחה לליגת המשנה.


תוצאות נוספות
פרוזינונה – ססואולו 2:0
לססואולו: לורנזו אריאודו (43, עצמי), דומניקו ברארדי (58).


סמפדוריה – פארמה 0:2
לסמפדוריה: ג'נלוקה קפרארי (66), פאביו קוואליארלה (69).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי