הפסד מביך לאלבניה לפני ישראל, הולנד דרסה את חוף השנהב

וינסנט יאנסן
וינסנט יאנסן | צילום: AFP

לאלישע לוי יש סיבות לאופטימיות אחרי שיריבתו הפסידה 2:1 בלוקסמבורג. האורנג' הביסו 0:5 את חוף השנהב, סניידר השתווה לוואן דר סאר

(גודל טקסט)
רגע לפני מחזור נוסף במוקדמות מונדיאל 2018, נערכו מספר משחקי ידידות כשבמוקד הולנד הביסה 0:5 את חוף בשנהב ואלבניה יריבת ישראל רשמה הפסד מביך בלוקסמבורג


לוקסמבורג – אלבניה 1:2
לפני שתתארח בישראל עוד שבוע בדיוק, נבחרת אלבניה רשמה הפסד מפתיע בלוקסמבורג. אודישה רושי כבש ראשון ליריבתה של הנבחרת של אלישע לוי (53), אבל דויד טורפל (63) וקווין מגלט (75) הפכו את התוצאה לנבחרת שניצחון האחרון שלה היה במשחק ידידות מול יוון בנובמבר 2015.


הולנד -חוף השנהב 0:5
הולנד שהפסידה 2:1 לאיטליה בשבוע שעבר, הביסה 0:5 רוטרדאם את חוף השנהב. יואל פלטמן מאייאקס פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-13, כשאריין רובן הכפיל מפנדל (32) ופלטמן השלים צמד (36) ו-0:3 לפני הירידה למחצית. בדקה ה-69 דייבי קלאסן כבש את הרביעי מבישול של וינסנט יאנסן, שכבש בעצמו את ה-0:5 (75) שחתם את תוצאת המשחק. ווסלי סניידר אגב, השתווה לאדווין ואן דר סאר כשחקן עם הכי הרבה הופעות בנבחרת אחרי שעלה לשחק בפעם ה-130 במדים הכתומים.


Er valt heel wat te juichen vanavond in De Kuip. Goede opmaat naar vrijdag! #NEDIVOpic.twitter.com/5NTLDsB1Bx

— OnsOranje (@OnsOranje) June 4, 2017


אירלנד – אורוגוואי 1:3
ג'ון וולטרס כבש ראשון לירוקים בדקה ה-27, אך חוסה מאריה חימנס (38) הוריד את שתי הנבחרות למחצית בשיוויון. במחצית השנייה המשחק היה כבר יותר חד צדדי כשסיירוס כריסטי (51) וג'יימס מקלין (77) סידרו לאירלנד ניצחון לפני המפגש מול אוסטריה במוקדמות המונדיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי