ארגנטינה: שחקן דקר במחט את יריבו תוך כדי משחק

חואן אוטרו (במרכז)
חואן אוטרו (במרכז) | צילום : GettyImages

מגנה של קבוצת ספורט פאסיפיקו החביא את המחט במגני השוקיים. כשהשופט לא שם לב, נעץ את החוד מספר פעמים בחלוץ אסטודיינטס. נשיא פאסיפיקו: "אני שבור"

(גודל טקסט)

שערורייה בארגנטינה. פדריקו איינדה, מגנה של קבוצת הליגה השנייה ספורט פאסיפיקו, דקר עם מחט במהלך משחק את שחקנה של אסטודיינטס מהליגה הבכירה, במשחק בו פאסיפיקו ניצחה 2:3 סנסציוני בגביע הארגנטינאי. השחקן הפיל את עצמו כשהתרברב על מעשיו במהלך תכנית רדיו מקומית, ובכך פיצץ את הפרשה.

איינדה החביא במגני השוקיים שתי מחטים, במהלך המשחק אחת מהן נשברה אך איינדה השתמש במחט שנשארה. המגן ניצל את העובדה שהשופט היה במרחק ממנו במגרש, שלף את המחט ודקר את חלוץ אסטודיינטס, חואן אוטרו, כמה פעמים. איינדה סיפר על המעשה: "צריך להיות מתוחכמים. כדי לנצח קבוצות מהליגה הבכירה צריך לשחק מלוכלך. הם לא אוהבים שאנחנו מבזבזים זמן או משחק אגרסיבי. זה הכדורגל, ולכן דקרתי את שחקני אסטודיינטס במהלך המשחק".

אוטרו התלונן במהלך המשחק בפני השופט, אך לא זכה לתגובה. ניצחונה של פאסיפיקו על אסטודיינטס נחשב לאחד הניצחונות הגדולים בתולדות המועדון, ובעקבותיו התקבלו שחקני כמלכים בעיירה הקטנה במערב ארגנטינה. נשיא המועדון, הקטור מוקאנדה, נשמע שבור לאחר הפיצוץ הפרשה: "אנחנו הרוסים. התקרית עשתה כתם עצום על שמו הטוב של המועדון ועל ההישגים הנהדרים שלנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי