גביע הקונפדרציות יוצא לדרך: רוסיה תפתח מול ניו זילנד

גביע הקונפדרציות
גביע הקונפדרציות | Gettyimages

המארחת בהופעתה הראשונה אי בטורניר, תחל רשמית את שנת המונדיאל מול אלופת אוקיאנה. אחרי מאזן לא מרשים במשחקי הידידות, הגיע הזמן לבחון את הסגל במשחק רשמי

(גודל טקסט)

שנה לפני מונדיאל 2018 ברוסיה, ייצא לדרך טורניר ההכנה של פיפ"א – גביע הקונפדרציות. בטורניר כזכור נוטלות חלק האלופות הנוכחיות של שש ההתאחדויות, כשאליהן מתווספות אלופת העולם גרמניה, ומארחת הגביע העולמי רוסיה.


שמונה הקבוצות חולקו לשני בתים.בבית אישחקו רוסיה, ניו זילנד, פורטוגל ומקסיקו, בעוד שבבית ב צוותו קמרון, צ'ילה, אוסטרליה וגרמניה. מחר (שבת, 18:00), תפתחנה רוסיה וניו זילנד את הטורניר באצטדיון בסנט פטרסבורג.
 


לרוסים זאת הופעה ראשונה בתולדותיהם בטורניר, ומדובר בהזדמנות מצויינת עבור המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב לבדוק היכן עומדת היכולת של חניכיו, במיוחד לאור העובדה שהנבחרת אינה משחקת במוקדמות עקב היותה מארחת.

All eyes on Saint Petersburg!#ConfedCup kicks off on Saturday with Russia New Zealand
Match previewhttps://t.co/TFv40iSfo5pic.twitter.com/5BLZEfW5xW

— FIFA.com (@FIFAcom) June 15, 2017

מאז ההדחה בשלב הבתים ביורו 2016, לא קיימו הרוסים משחקים רשמיים, וערכו תשעה משחקי ידידות כשמאזנם הלא מזהיר עומד על חלוקה שווה של שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.


ניו זילנד מנגד מגיעה כאלופת אוקיאנה, וזוהי לה הופעה רביעית בהיסטוריה של הקונפדרציות. מדובר בפעם הראשונה ששתי הנבחרות מתמודדות זו מול זו, באיזשהי מסגרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי