קונפדרציות: גרמניה וצ'ילה ינסו להימנע מהדחה כואבת

אמרה ג'אן
אמרה ג'אן | AFP

המאנשאפט יפגשו במחזור נעילת שלב הבתים את קמרון, "לה רוחה" תתמודד מול אוסטרליה ולשתי הפייבוריטיות מספיקה נקודה כדי להבטיח עליית שלב

(גודל טקסט)

 שלב הבתים בגביע הקונפדרציות יסתיים מחר (ראשון, 18:00), כאשר משחקי בית ב' יושלמו עם המפגשים בין גרמניה לקמרון וצ'ילה לאוסטרליה.

גרמניה פתחה את התחרות עם 2:3 על אוסטרליה ולאחר מכן סיימה ב-1:1 מול צ'ילה, ונראה שלקראת שלבי ההכרעה ולאור יתרונה הברור על הנבחרת האפריקאית במחזור הנעילה, יערוך יואכים לב פעם נוספת מספר שינויים. אמרה ג'אן, קשר ליברפול, נפצע בסוף השבוע ולא צפוי להיכלל בסגל – כך אישר המאמן במסיבת העיתונאים לקראת המפגש. זהו יהיה משחקו ה-150 של לב כמאמן נבחרת גרמניה.

לב אף סיפר כי גם בלם רומא אנטוניו רודיגר ישוב להרכב למפגש מול קמרון, והוסיף: "שלושה או ארבעה שינויים יהיו בהרכב בסך הכל". גרמניה ערב המשחק במקום השני בבית, עם ארבע נקודות במאזנה בדיוק כפי שיש לצ'ילה שבפסגה. קמרון מדורגת אחרונה עם נקודה אחת בלבד, עקב הפרש שערים נחות לעומת אוסטרליה – במחזור שעבר הן נפרדו ב-1:1. לשתיים כמובן סיכויים קלושים להעפיל שלב, אך לשם כך הן יצטרכו להפתיע ולחולל מהפך בטבלה.

בנבחרת צ'ילה צפוי אלכסיס סאנצ'ס להמשיך בהרכב מול האוסטרלים, אחרי שבמשחק הפתיחה מול קמרון הוא עלה מהספסל והיה שותף לשני שערי הניצחון ב-0:2, ואילו במשחק הקודם שב ל-11 וכבש שער מוקדם מול גרמניה. השוער קלאודיו בראבו עשוי גם הוא לשחק לראשונה בתחרות ולפתוח בשער הצ'ילאני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי