צ'ילה מחפשת ניצחון ראשון על פורטוגל, רונאלדו את מלכות השערים

נבחרת צ'ילה
נבחרת צ'ילה | צילום: AFP

לה רוחה שמעולם לא ניצחה את אלופת אירופה תתמודד מולה בחצי הגמר (רביעי, 21:00). כוכב ריאל מדריד מחפש עוד תואר אישי

(גודל טקסט)

 חצי הגמר הראשון בגביע הקונפדרציות ייצא מחר (רביעי, 21:00) לדרך כשפורטוגל תפגוש את צ'ילה בקאזאן ארנה, כשהמנצחת תחכה בגמר לאחת מבין מקסיקו או גרמניה.

אלופת אירופה תחזור לאיצטדיון בו פתחה את הטורניר בתיקו 2:2 עם מקסיקו, במטרה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון 0:4 הגדול על ניו זילנד. מי שלא ייקח חלק במשחק הוא הבלם פפה שמושעה לאחר שספג את הצהוב השני שלו נגד ניו זילנד.

לעומתה, מחזיקת הקופה אמריקה מגיעה אחרי שחילצה 1:1 מאוסטרליה, במשחק הכי פחות מרשים שלה עד כה בטורניר. לה רוחה תגיע נחושה ביותר כדי להימנע מהטעויות שהובילו אותה לפיגור נגד הסוקרוז.


רונאלדו. ימשיך בכושר המצויין? (AFP)

שתי הנבחרות נפגשו עד כה שלוש פעמים במסגרות רשמיות, כשצ'ילה מעולם לא ניצחה. המפגש האחרון בין השתיים היה משחק ידידות במרץ 2011 שהסתיים ב-1:1, ובשני המשחקים האחרים ניצחו הסלסאו.

עם שני שערים ובישול, רונאלדו הוא מלך השערים של הטורניר יחד עם טימו ורנר ולארס שטינדל ומרכיב חלק משמעותי בהתקפה של פורטוגל שעד כה הכי פורה בטורניר עם שבעה שערים. צ'ילה מנגד היא הנבחרת שכבשה הכי פחות מהקבוצות שהגיעו לחצי הגמר כשמצאה את הרשת ארבע פעמים בלבד. למרות זאת, לה רוחה ספגה גם רק שני שערי חובה בלבד, ממש כמו אלופת אירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי