וידאל: אם ננצח את גרמניה, נהיה הנבחרת הטובה בעולם

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | צילום: AFP

כוכב צ'ילה מתכונן לגמר גביע הקונפדרציות (ראשון, 21:00). לב: "תהיה הרבה לחימה והקרבה, צ'ילה הנבחרת הכי גמישה טקטית בעולם"

(גודל טקסט)

גביע הקונפדרציות יגיע מחר (ראשון, 21:00) לסיומו כשצ'ילה וגרמניה יתמודדו בגמר שייערך באיצטדיון קרסטובסקי בסט. פטרסבורג.

זה יהיה המפגש השני בטורניר של שתי הנבחרות בטורניר, שכבר שיחקו אחת נגד השנייה בשלב הבתים. באותו משחק שהסתיים ב-1:1 אלכסיס סאנצ'ס כבש את שערו היחיד עד כה בטורניר כבר בדקה השישית ולארס שטינדל השווה לאלופת העולם בדקה ה-41.

מחזיקת הקופה אמריקה מגיעה אחרי שגברה על פורטוגל בחצי הגמר 0:3 בקרב פנדלים, אחרי 0:0 ב-120 דקות. "לה רוחה" תקווה לעשות היסטוריה ולזכות בהשתתפות הראשונה שלה אי פעם בטורניר.

קשר באיירן מינכן וכוכב הנבחרת ארתורו וידאל אמר במסע"ת לקראת המשחק: "ניצחנו שנתיים ברצף את ארגנטינה, שהיא אחת הנבחרות הטובות בעולם ובחצי הגמר את אלופת אירופה פורטוגל. אם ננצח מחר את גרמניה, נהיה הנבחרת הכי טובה בעולם".  


סאנצ'ס מול קימיך. בשלב הבתים זה נגמר ב-1:1 (AFP)

המאמן פיצי אמר לקראת המשחק: "יש לנו את המחוייבות המקסימלית ונעשה את המאמץ הכי גדול שלנו כדי לזכות בתואר בסופו של דבר. יהיה משחק קשה לשתי הנבחרות שהציגו רמה גבוהה לאורך הטורניר. אחרי ששיחקנו שמונה משחקים תוך חודש בנוסף ל30 דקות הארכה מול פורטוגל, אני רואה הרבה רעב אצל השחקנים לעשות עוד מאמץ אחד גדול".

בצד השני, המנשאפט מגיעים לגמר אחרי שהביסו 1:4 את מקסיקו משערים של לאון גורצקה (צמד), טימו ורנר ואמין יונס. שני הראשונים אגב, ניצבים בראש טבלת מלכות השערים של הטורניר עם שלושה שערים כל אחד.

המאמן יואכים לב שיעמוד על הקווים בגמר שלישי עם נבחרת גרמניה ויקווה להניף איתה תואר שני אמר לקראת: "זה יהיה משחק עם המון לחימה והקרבה. נצטרך להציג יכולת שיא מול צ'ילה, שהיא הנבחרת הכי גמישה בעולם מבחינה טקטית".


לב. יודע שלא יהיה קל (AFP)

הקפטן יוליאן דראקסלר הוסיף: "גאים שהגענו לגמר. אנחנו משחקים טוב ורוצים לנצח את צ'ילה. נצטרך להציג את היכולת הטובה ביותר שלנו מחר ואנחנו מאוד בטוחים בעצמנו. כולנו באנרגיות טובות ורוצים לשחק, זה יהיה משחק אינטנסיבי".

מוקדם יותר מחר (15:00) ייערך המשחק על המקום השלישי בין מקסיקו לפורטוגל. מי שייעדר בשורות הסלסאו הוא הקפטן כריסטיאנו רונאלדו שנטש את מחנה הנבחרת לאחר חצי הגמר כדי לבלות זמן עם התאומים שנולדו לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי