נאינגולאן מחוץ לסגל בלגיה: "מאוכזב, לא החלטתי אם לפרוש"

ראג'ה נאינגולאן
ראג'ה נאינגולאן | Gettyimages

קשר רומא לא זומן על ידי רוברטו מרטינס למשחקים מול גיברלטר ויוון ובארצו פורסם כי החליט לסיים עם משחק בינלאומי, אך הכחשה מצדו פורסמה במהירות

(גודל טקסט)

ראג'ה נאינגולאן, כוכב רומא ומשחקניה הבולטים של נבחרת בלגיה, מצא את עצמו מחוץ לסגל השדים האדומים ובארצו כבר נפוצו דיווחים ואף ציטוטים של הקשר, לפיהם הוא מודיע על פרישה מכדורגל בינלאומי.

נאינגולאן, שהצטרף לרומא לפני שלוש שנים מקליארי ומאז הפך לאחד השחקנים המרכזיים בסרייה A, אחד שגילו בו עניין גם אריות היבשת כמו מנצ'סטר יונייטד, צוטט הבוקר (שבת) בתקשורת הבלגית כמי שאומר: "אין שום היגיון בכך שאני לא בסגל הנבחרת ונאלץ להילחם על מקומי, אני פשוט אפסיק לשחק במסגרת הבינלאומית", אולם מיהר להכחיש זאת במהרה.

שעה קלה לאחר שדבריו התפרסמו ופורסם הסגל הרשמי של בלגיה למשחקי מוקדמות גביע העולם מול גיברלטר ויוון, צייץ הקשר וכתב: "אם משהו רשמי יקרה, אתם תשמעו על כך ממני. אני מאוכזב שלא זומנתי, אבל לא החלטתי שום דבר".


נאינגולאן. היחסים עם מרטינס עלו על שרטון (AFP)

את נבחרת בלגיה מאמן בשנה האחרונה הספרדי רוברטו מרטינס, מי שפוטר לפני כן מאברטון האנגלית, ומאז הגיע לאמן את השדים האדומים הוא העניק לקשר חמש הזדמנויות לשחק עבורו – אולם בנובמבר 2016 בחר מרטינס להשאירו מחוץ לסגל לראשונה, אז טען מכיוון שהוא "לא כשיר מספיק", במה שעורר חשד כי מערכת היחסים בין המאמן לנאינגולאן בן ה-29 עלתה על שרטון. ההסבר האחרון של מרטינס בסוף השבוע היה ש"ראג'ה לא נמצא בשיאו כרגע.

"אני מתנצל, אבל כל פעם שקורה איתו משהו זה יוצא מפרופורציה", הוסיף מרטינס בביקורת נגד התקשורת המקומית, "אני פשוט צריך את השחקנים הכי טובים בסגל לשני המשחקים הבאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי