ארגנטינה חייבת ניצחון, קוטיניו לא יפתח מול אקוואדור

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ניצחון מול אורוגוואי יעלה את סגנית אלופת העולם מעל המקום החמישי שמוביל רק לפלייאוף, סוארס הפצוע בסגל. ברזיל רגועה לקראת במשחק בפורטו אלגרי ומאמן צ'ילה מגבה את וידאל

(גודל טקסט)

 במקביל למשחקים באירופה, משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה יתקיימו הלילה (בין חמישי לשישי) כשבמוקד ארגנטינה תשחק במונטבידאו מול אורוגוואי וברזיל תארח את אקוואדור.


אורוגוואי – ארגנטינה (2:00, ישיר בספורטHD2)

ארגנטינה שמדורגת כרגע רק במקום החמישי שמוליך לפלייאוף, תפגוש במונטבידאו באיצטדיון "סנטנריו" את אורוגוואי השלישית, שמוליכה עליה בנקודה בלבד. שתי הנבחרות עוד לא הבטיחו את עלייתן והמאמן החדש של ארגנטינה, חורחה סמפאולי, יודע שהוא חייב ניצחון במשחק הבכורה שלו, אחרת האלביסלסטה יסתבכו. למרות שמדובר במשחק חוץ, אקס סביליה יציב הרכב מאוד התקפי למרות שמדובר. "דון סמפה" אמר: "רק ניצחון ישביע אותנו".


סמפאולי. יסתפק רק בניצחון (AFP)

המאמן שזכה עם צ'ילה בקופה אמריקה לא עשה חשבון והוריד את סרחיו אגוארו לספסל, זימן את מאורו איקרדי ששנוא בגלל שבגד במקסי לופס עם אישתו ואת פאולו דיבאלה. 2700 אוהדים של ארגנטינה יגיעו למשחק במונטבידאו ונאלצו לשלם 150 דולר על נסיעה במורד הנהר.

אורוגוואי הפסידה משחק אחד בבית לברזיל 4:1 מתחילת הקמפיין. אנחל די מריה, ליאו מסי, פאולו דיבאלה ואיקרדי צפויים לפתוח בחלק ההתקפי. חאבייר מסצ'רנו ייעדר כנראה ואוסקר רוג'רי שחקן הנבחרת בעבר מתח על כך ביקורת: "זו טעות. מי ידבר עם השופט במצבים קשים. אתה חייב שחקן מנוסה".


מסצ'ראנו. יחסר לארגנטינה? (Gettyimages)

באורוגוואי לואיס סוארס פצוע בברכו, אבל יצא למחנה הנבחרת ויהיה אפילו בסגל היום. אולי הוא ישחק כמה דקות, אבל זה עלול לסכן אותו. הנבחרת תבנה על חברו לחוד של ניימאר בפ.ס.ז', אדינסון קבאני, שנמצא בכושר טוב.


ברזיל – אקוואדור (3:45, ישיר בספורטHD1)
ברזיל תמשוך את תשומת הלב במשחקה נגד אקוואדור ב"ארנה גרמיו" שבפורטו אלגרה, למרות שהיא כבר עלתה לגביע העולמי. יהיה מעניין לראות את ניימאר משחק בפעם הראשונה בנבחרת כשחקן פאריס סן ז'רמן, ועוד יותר את פיליפה קוטיניו שלא שיחק אפילו דקה העונה במסגרת רשמית במדי ליברפול.


ניימאר צפוי לפתוח. וקוטיניו? (AFP)

המאמן צ'יצ'ה שכבר פרסם את ההרכב הפותח, השאיר את קוטיניו על הספסל כשוויליאן יפתח במקומו. בהתקפה יפתחו גבריאל ז'סוס וניימאר, שכבש שישה שערים במוקדמות ומקווה להמשיך ביכולת למרות שביום ראשון האחרון נפש ביאכטה שלו עם דני אלבס.

אגב, זהו הפעם הראשונה בה ההתאחדות הברזילאית החליטה לא לקיים משחקי ליגה כשהנבחרת משחקת. הנבחרת מרגישה נינוחה מאוד ועיתונאי ברזילאי הצליח להצחיק את גבריאל ז'סוס עד דמעות וצחק בעצמו.המאמן צ'יצ'ה מקווה לניצחון תשיעי רצוף במוקדמות. ברזיל ניצחה בקיטו את אקוואדור 0:3. השוער אליסון גילה שמאמן השוערים של הנבחרת, קלאודיו טפארל שזכה איתה במונדיאל 1994 עובד קשה כדי שיהיה השוער הכי טוב בעולם.

צ'ילה – פראגוואי (ישיר בספורטHD1)
המשחק יתנהל בצל שערוריית ארתורו וידאל, שנתפס לאחר שעורר מהומה בקזינו מקומי לפנות בוקר וגורש משם על ידי המשטרה. "לה רוחה", שמדורגת רביעית עם נקודה מעל ארגנטינה, נמצאת במצב עדין. מאמן הנבחרת, חואן פיצי, אמר ששוחח עם וידאל: "מבחינתי הוא בסדר בגלל שהגיע לאימון בזמן. לדעתי שחקנים צריכים מנוחה ובילויים כדי להתאוור, אבל אני דורש מהם לבוא למשחקים כשהם במצב שיוכלו לתת מאה אחוז במשחק".

על אלכסיס סאנצ'ס שלא יודע אם יימכר לסיטי או לא, אמר פיצי: "זה לא משפיע עליו למשחק. הוא במצב רוח טוב ורוצה לשחק, כי לא שיחק הרבה העונה". צ'ילה קיבלה ניצחון אוטומטי של 0:3 על בוליביה בגלל שיתוף שחקן לא כחוק, למרות שהמשחקהסתיים ב-0:0. בוליביה ערערה לבית הדין לספורט בבקשה שהחלטת פיפ"א תשונה, אבל בית הדין אישר את ההחלטה והחששות של צ'ילה שיורדו לה שתי נקודות הוסרו.


משחקים נוספים:
פרו – בוליביה (5:15, ישיר בספורטHD1)

ונצואלה – קולומביה (23:55, ישיר בספורטHD2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי