ביקורת בצ'כיה על אי זימונו של פקהארט לנבחרת

תומאש פקהארט
תומאש פקהארט | דני מרון

בתקשורת יוצאים נגד כריסטוף דאום שלא זימן את חלוץ הפועל ב"ש למשחק מול גרמניה (21:45, בספורטHD2), למרות הבעיות בחלק ההתקפי. בנוסף הדנים בונים על אריקסן מול פולין וקיין מקווה לשבור את הבצורת במלטה

(גודל טקסט)

בין המשחקים בדרום אמריקה למשחק של נבחרת ישראל מול מקדוניה, יתקיימו מחר (שישי) תשעה משחקים נוספים במוקדמות המונדיאל באירופה. 

בית ג
גרמניה קרובה לעלות למונדיאל, אבל צ'כיה תנסה לעצור אותה (ישיר בספורטHD2) כדי לשפר סיכוי לעלות למונדיאל לפחות מהפלייאוף. היא מדורגת שלישית מרחק ארבע נקודות מצפון אירלנד, שממשיכה ביכולת הטובה שלה מהיורו האחרון. הצ'כים שיארחו את המשחק בפראג נמצאים במשבר בכל הקשור לכיבוש שערים.

העיתון הצ'כי "דנש" כתב שכל החלוצים הצ'כים לא בכושר ופטריק שיק מחתם השבוע ברומא התעסק כל הקיץ בהעברה שלו. העיתון מתח ביקורת על מאמן צ'כיה, קארל יארולים, שלא זימן את תומאש פקהארט: "חלוץ גדול שעבר העונה להפועל באר שבע, אבל ההזמנה לנבחרת לא הגיעה". אצל אלופת העולם, סמי חדירה וסרג' גנאברי הפצועים לא נכללו בסגל.


פקהארט. דאום יתחרט על ההחלטה? (ערן לוף)

משחקים נוספים
נורבגיה – אזרבייג'אן (21:45)
סן מרינו – צפון אירלנד (21:45)

בית ה
המוליכה פולין תתארח בדנמרק (21:45, ישיר בספורטHD1), שחייבת לנצח אותה כדי להשאיר סיכוי למקום שני, אחרי שמונטנגרו השנייה צפויה לנצח בקזחסטן (19:00). הדנים בונים בעיקר על כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם, שהפך מעוד כישרון לשחקן החשוב בנבחרת. אריקסן יתופקד בנבחרת מאחורי החלוץ יוסוף פולסן ואמר: "זה מתאים לי, כי אנחנו משחקים ככה גם בטוטנהאם". 


אריקסן. הכוכב הגדול של הדנים (Gettyimages)

בפולין כרגיל בונים על רוברט לבנדובסקי, מלך השערים של המוקדמות עם 11 כיבושים. מי שעשוי לפתוח בין הקורות הוא שוער סוונזי לוקאש פביאנסקי, במקומו של וויצ'ך שצ'זני חולה. הדנים הודיעו לפולנים שרכשו כרטיסים בהתאחדות הדנית שלא יקבלו כניסה ליציעים של אוהדי דנמרק וכל אוהד יתבקש להראות תעודת זיהוי בכניה לאיצטדיון.

במשחק נוסף רומניה תארח את ארמניה (21:45) וחייבת ניצחון כדי להשאיר סיכוי לפלייאוף. מאמן רומניה, כריסטוף דאום הגרמני, נמצא בסכסוך עם התקשורת ההמקמוית אחרי שטען שתיקו של רומניה בוארשה יהיה נס ופולין ניצחה 0:3. במסיבת עיתונאים אמר להם דאום: "אתם לא מעניינים אותו: עם עיתונים עוטפים דגים", אמר. הוא כנראה לא שמע על האון ליין. מאמן דנמרק, אגה הריידה, אמר: "אצלי זה לא היה עובר. אי אפשר לחשוב על הפסד כשאתה עולה לכר הדשא". 


לבנדובסקי. בפולין בונים עליו כרגיל (Gettyimages)

בית ו
אנגליה, שכרגיל טובה בעיקר במוקדמות, תתארח במלטה במטרה להמשיך במסע הנצחונות. נבחרת שלושת האריות, שתשחק על רקע ההחלטה של וויין רוני לפרוש מהמדים הלאומיים, מקווה שהארי קיין יסיים את הבצורת שלו באוגוסט ב-1 בספטמבר עם שערים בנבחרת.

קיין מספר שגם החברים שלו בנבחרת צוחקים על הקללה שלו באוגוסט. שלוש עונות במדי טוטנהאם הוא לא כבש בחודש הזה, אבל זכה לאחר מכן בתואר מלך השערים של הליגה. "ראיתי את ההחמצות שלי מול ברנלי (1:1) בטלוויזיה, והעברתי ערוץ", גילה החלוץ. "העדפתי לראות גולף". קיין צפוי להיות קפטן הנבחרת.


קיין. ישבור את הבצורת? (Gettyimages)

משחקים נוספים
סלובקיה – סלובניה (21:45)
ליטא – סקוטלנד (21:45, ישיר בספורטHD3)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי