הולנד חייבת לנצח את בולגריה, אדבוקט: זה רגע האמת

דיק אדבוקט
דיק אדבוקט | צילום : GettyImages

נבחרת האורנג' רוצה לשמור על סיכוי להעפיל מהמקום השני והמאמן צפוי לפתוח עם מערך לוחמני, בהולנד טוענים שזהו הצ'אנס האחרון. בצרפת מתלהבים מלמאר, רונלאדו ניפץ שיא נוסף

(גודל טקסט)
לאחר התבוסה לנבחרת צרפת ביום חמישי, נבחרת הולנד תארח מחר (ראשון) את בולגריה במסגרת בית 1. האורנג' חייבים ניצחון בכל מחיר אם הם רוצים לשמור על סיכויים לעלות לפלייאוף המונדיאל.


העיתון ההולנדי הידוע "טלחראף" רשם שזהו הצ'אנס האחרון של הנבחרת ודיק אדבוקט. המאמן ישלח למגרש נבחרת לוחמת מול הבולגרים, שהפתיעו את שבדיה במשחק האחרון 2:3. ההפסד של הסקנדינבים השאיר את הכתומים בתמונת העלייה לפלייאוף, במידה ותנצח את שלושת משחקיה האחרונים כולל המשחק האחרון מול שבדיה. לשבדים הפרש שערים טוב יותר מלהולנדים.



אדבוקט יעלה עם טוני וילהנה מפיינורד במקום קווין סטרוטמן שהורחק מול צרפת. המאמן ההולנדי אמר לקראת המשחק: "כולם אמרו שנפסיד לצרפת, אבל הובסנו רק ברגע האחרון. עכשיו אנחנו משחקים נגד יריבה שאנחנו יכולים וצריכים לנצח. זה רגע האמת". מאמן בולגריה, פטר הובצ'ב, ינסה להפתיע את הכתומים עם שינויים בהגנה.


באותו הבית, צרפת תארח את לוקסמבורג החלשה. רק שבעה שחקנים נותרו בסגל מהגביע העולמי ב-2014. הכוכב החדש הוא תומה למאר, שהחליף בסגל את דימיטרי פאייה רק בגלל פציעה וכבש צמד מול ההולנדים. במשחק נוסף בבית 1: בלארוס תארח את שבדיה.


תומא למאר. הכוכב החדש של הטריקולור (AFP)
תומא למאר. הכוכב החדש של הטריקולור (AFP)


בבית 2 כריסטיאנו רונאלדו ינסה להמשיך לשפר את רקורד הכיבוש שלו, כשפורטוגל תשחק בהונגריה. למרות יכולותו הפנסטסטית של רונאלדו, פורטוגל עדיין שניה אחרי שווייץ והסלסאו יקוו שלטביה תפתיע את השווייצרים, להם 21 נקודות ופורטוגל 18. רונאלדו כבש שלושער בניצחון 1:5 על איי פארו, כבש עד כה 78 שערים ב-144 משחקים בנבחרת ועבר בשער את "או ריי". שחקנה של ריאל מדריד שבר את שיאו של פלה בכיבוש שערים בנבחרת, הברזילאי בירך אותו. באירופה, רק גרד מולר מגרמניה מקדים אותו.

Congratulations @Cristiano for joining the elite five of #FIFA international goal scorers. Parabéns!

— Pelé (@Pele) September 1, 2017

במשחק נוסף: איי פארו – אנדורה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי