גרמניה חגגה: "העליבו את טימו ורנר בפראג והוא ענה עם צמד"

טימו ורנר עם קרם דמירבאיי
טימו ורנר עם קרם דמירבאיי | צילום: AFP

חלוץ לייפציג כיכב ב-0:6 המהדהד של המנשאפט על נורבגיה האומללה, והקהל בשטוטגרט לא נותר אדיש. סמי חדירה זכה אף הוא לתשואות בעיר הולדתו בזכות מחווה מרגשת לחולי סרטן

(גודל טקסט)
אלופת העולם גרמניה מוכנה להסתער שוב על התואר אחרי שהתקרבה אתמול (שני) לגביע העולמי ועשתה זאת בסטייל עם ניצחון 0:6 על נורבגיה בשטוטגרט.


טימו ורנר שספג בוז מכ-200 אוהדים ניאו נאצים בצ'כיה במשחק הקודם, נתן תשובה מצוינת עם צמד ומסוט אוזיל, שזוכה לביקורת בארסנל, כבש את הראשון ובישל אחד. בהתאחדות הביעו חשש שהקריאות הגזעניות והנאציות יגרמו לפיפ"א להוריד לגרמניה נקודה בבית המוקדם. זה לא יפריע להם לקראת המונדיאל, אבל זה כתם להתאחדות בעיקר לאור ההיסטוריה הגרמנית.



"בילד" התחכם עם הכותרת "וונדרבר" שפירושו בגרמנית "מצוין", וכתב "זה היה וורנרבר". בעיתון נכתב: "אחרי שהעליבו את ורנר בפראג הוא החזיר בצמד שערים". גרמניה רשמה ניצחון שמיני רצוף והפעם חלוץ לייפציג זכה למחיאות כפיים מ-50 אלף האוהדים. ורנר הוא יליד שטוטגרט, והחל בה את הקריירה לפני שעבר לקבוצה של רד בול. הוא נראה בדרך לקריירה בינלאומית נפלאה אחרי שכבש שישה שערים בשמונה הופעות בנבחרת, והוסיף שני בישולים. רק גרד מולר (8 מ-8), קלאוס פישר (8 מ-10) פתחו טוב ממנו.

Timo Werner has now been directly involved in 8 goals in his last 5 games for Germany.

6 goals ⚽️
2 assists ️

He's on fire. pic.twitter.com/U3dFgCXPGQ

— Squawka Football (@Squawka) September 4, 2017

ורנר שזכה גם לסבב מחיאות כפיים כשהוחלף בדקה ה-66 אמר: "היה לי חשוב לכבוש בבית. היה מרגש לראות את האוהדים תומכים בי. הייתי מאושר שיכולתי לתרום לנבחרת ולכבוש פעמיים". מועדון אוהדי הנבחרת פרש כרזה ענקית במגרש שיצאה נגד הניאו נאצים שהשתוללו בפראג וקראו גם קריאות "זיג הייל".


יוגי לב תמיד מסתבך על ספסל הנבחרת. הפעם לא חיטט באף, אבל ירד מהמגרש כמה דקות לסיום וכשנשאל להיכן הלך אמר: "הייתי צריך לשירותים". סמי חדירה שרכש 1200 כרטיסים וחילק אותם לחולי סרטן, קיבל מחיאות כפיים ארוכות בעיר הולדתו שטוטגרט.


ורנר ומולר. גרמניה בדרך למונדיאל
ורנר ומולר. גרמניה בדרך למונדיאל (AFP)


מאמן הנבחרת אמר בסיום: "זה היה משחק ביתי ראשון אחרי הרבה זמן. האוהדים הגיעו רעבים להצגה ונתנו להם אותה. רצינו להבקיע יותר שערים היום ועשינו את זה". תומאס מולר שבישל פעמיים: "ניתחנו את המשחק בצ'כיה וזה עבד למרות שהצ'כים היו הרבה יותר טובים מהנורבגים בהגנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי