לופטגי איים על קוסטה שלא יהיה בסגל למונדיאל 2018

קוסטה
קוסטה | צילום: AFP

בשל הריב המתמשך בין החלוץ לצ'לסי, מאמן נבחרת ספרד יעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות עם אלופת אנגליה. המאמן וגם אתלטיקו מדריד ביקשו מהשחקן, שבינתיים מסרב, לחזור ללונדון וליישר את ההדורים

(גודל טקסט)

ז'ולן לופטגי, מאמן נבחרת ספרד שתשחק היום (שלישי, 21:45, ספורט2) נגד ליכטנשטיין, שיגר איום אל דייגו קוסטה, שאם לא יחזור להתאמן בצ'לסי הוא גם לא ייכלל בסגל לגביע העולמי.

מצבו של קוסטה, שנמצא בברזיל ולא מתאמן כבר מספר שבועות, מדאיג את לופטגי, שבנה עליו לגביע העולמי ונאלץ לזמן לנבחרת את דויד וייה שפרש מהנבחרת אחרי מונדיאל 2014. היחסים של קוסטה עם צ'לסי, ובמיוחד עם אנטוניו קונטה, מתוחים מאוד ולא ברור מתי יחזור להתאמן. גם באתלטיקו מדריד ביקשו מהחלוץ לחזור ללונדון ולעשות סולחה, כדי שיוכלו לרכוש אותו בינואר בכושר טוב.

כזכור, לפני מספר שבועות, קוסטה אמר בראיון מברזיל שמצידו הוא יכול להישאר בארץ מולדתו כל השנה הנוכחית. הבעיה היא שבעצם צ'לסי הייתה זו שדאגה לכך שהוא יברח מהקבוצה אחרי ששלחו אותו להתאמן עם הילדים, וקונטה שלח לו מסרון בו הציע לו לחפש קבוצה אחרת, כי לא בונים עליו. אתמול פורסם שהוא גם לא נכלל בסגל של הבלוז לליגת האלופות.

לופטגי אמר שייבחן את ההתפתחויות לגבי קוסטה מקרוב מאוד. כמה ימים לפני המשחק נגד איטליה מאמן נבחרת ספרד כבר אמר: "זה נורמלי שהוא לא איתנו בנבחרת אחרי הקיץ שהוא עבר". צ'לסי רשמה את החלוץ לסגל בפרמייר-ליג, כך שהוא יכול לחזור לאימונים בכל רגע.

ז'ולן לופטגי. המאמן לא מרוצה מהתנהלותו של קוסטה (gettyimages)
ז'ולן לופטגי. המאמן לא מרוצה מהתנהלותו של קוסטה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי