פרננדו סנטוס: "רונאלדו ואנדרה סילבה יהיו אחד הצמדים הכי טובים במונדיאל"

אנדרה סילבה
אנדרה סילבה | AFP

נבחרת פורטוגל הבטיחה מקום במונדיאל והמאמן מרוצה משיתוף הפעולה של הקפטן ושל חלוץ מילאן בהתקפה: "זו אחת הנבחרות הכי טובות שהיו לפורטוגל אי פעם"

(גודל טקסט)

אלופת אירופה פורטוגל עלתה אתמול (שלישי) בסופו של דבר ישירות למונדיאל אחרי הניצחון 0:2 על שווייץ במחזור הסיום של המוקדמות. המשחק היה כמו גמר עבור הסלסאו, שדורגו במקום השני לאורך כל הקמפיין, אבל שווייץ תהיה זו שתיאלץ לשחק בפלייאוף. פורטוגל תהיה מדורגת כראש בית בהגרלת הבתים של המונדיאל שתיערך ב-ב-1 בדצמבר.

בפורטוגל מציינים הבוקר שזה היה אחד המשחקים הטובים של חלוץ מילאן אנדרה סילבה וששיתוף הפעולה שלו עם כריסטיאנו רונאלדו מתחיל להיות מושלם, מה שיהווה חוד קטלני בקיץ הקרוב ברוסיה. כוכב ריאל מדריד שהבטיח לעצמו את המונדיאל הרביעי בקריירה שיחק את משחקו ה-149 בנבחרת, אך לא כבש והשאיר את מלכות השערים ושיא הכיבושים במוקדמות המונדיאל של אירופה לרוברט לבנדובסקי שכבש 16 שערים לעומת 15 של רונאלדו.

למרות שאולי זה לא היה משחק שיא עבור רונאלדו הוא קיבל מחמאות בעיתון "רקורד" וציון 6, בעוד ברנרדו סילבה ואנדרה סילבה קיבלו 7 כל אחד. המצטיינים היו דווקא וויליאם קראבליו, ז'ואאו מוטיניו הוותיק וז'ואאו מאריו עם ציון 8.


סילבה ורונאלדו. יש למה לצפות (AFP)

פרננדו סנטוס אמר בסיום: "זו אחת הנבחרות הכי טובות שהיו לפורטוגל אי פעם. רונאלדו ואנדרה סילבה הם שני חלוצים גדולים ושיתוף הפעולה ביניהם מצוין. הם כבשו ביחד 24 מ-32 השערים שכבשה פורטוגל במוקדמות (סילבה כבש 9). אני חושב שהם יהיו אחד הצמדים הכי טובים בהתקפה, דבר שלא היה לנו בעבר". אגב, חלוץ מילאן עוד לא הבקיע בסרייה A, אבל לאוהדי הרוסונרי יש למה לצפות אחרי שאתמול כבש שער שהוגדר כאחד היפים בנבחרת.

המאמן שחגג את יום הולדתו ה-63 אמר: "פורטוגל נתנה לי את מתנת יום ההולדת הכי טובה שיכולתי לקבל. אני משבח שחקנים בודדים, אבל האמת שזו עבודת צוות נפלאה של כל הנבחרת. אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים במונדיאל, אבל אין טעם לצאת בהצהרות. כל מה שאנחנו צריכים זה לצאת למונדיאל עם הרבה אמביציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי