ז'ורז'יניו עשוי לשחק במדי ברזיל בגביע העולמי

ז'ורז'יניו
ז'ורז'יניו | Gettyiamges

קשר נאפולי, שהצהיר בעבר על רצונו לשחק במדי נבחרת איטליה, עשוי להיכלל בסגל של טיטה לגביע העולמי. ההתאחדות הברזילאית כבר פתחה במגעים עם ההתאחדות האיטלקית

(גודל טקסט)

בזמן שמרבית הנבחרות הבכירות בעולם כבר הבטיחו את מקומן ברוסיה 2018, אחת המועמדות הבכירות לזכייה כבר חושבת על המאבקים בקיץ הקרוב. ברזיל, שצלחה את שלב המוקדמות בסערה, סימנה את ז'ורז'יניו, כך מדווחים היום (ראשון) בתקשורת המקומית. העובדה כי טיטה סימן את הקשר בן ה-25 ועדיין לא זימן אותו לסגל היא העובדה כי הוא ערך כבר שתי הופעות במדי נבחרת איטליה.

ז'ורז'יניו, שמחזיק באזרחות כפולה: ברזילאית ואיטלקית, הוא חלק מפתיחת העונה המשובחת של הפרטנופי וכבר תקופה ארוכה מתנהל מאבק ארוך על שירותיו. הקשר גדל באיטליה וגם שיחק בנבחרות הצעירות של האזורי, וגם הצהיר בעבר על רצונו לייצג את איטליה על חשבון הסלסאו. מאז הוא הספיק לרשום שתי הופעות במשחקי ידידות, אך לא נכלל בסגל של אנטוניו קונטה ליורו 2016.

בשל העובדה כי לא רשם אף הופעה במשחק רשמי, בנבחרת ברזיל מאמינים כי יצליחו להסדיר את הכללתו בסגל של טיטה לקראת הגביע העולמי. התכנון של מאמן הסלסאו הוא לשלב את ז'ורז'יניו במספר משחקי הכנה עד לגביע העולמי כאשר הוא מיועד להתחרות על שלושת העמדות בקישור מול פאוליניו, קסאמירו ורנאטו אגוסטו כאשר גם פרננדיניו, אותו יפגוש קשר נאפולי באמצע השבוע בליגת האלופות, נכלל ברשימה הקבועה של טיטה.


חבר חדש לניימאר? ז'ורז'יניו (Gettyiamges) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי