ג'יאנפרנקו זולה: "מונדיאל בלי איטליה זה לא אסון, ההלם יעזור לנו"

ג'יאנפרנקו זולה
ג'יאנפרנקו זולה | טוויטר

כוכב העבר של הסקוודרה אזורה הפתיע בראיון בארצו וטען: "באיטליה מתרכזים יותר בתוצאות ופחות באיכות ולא מייחסים מספיק חשיבות לדרך. אם לא נעלה נמצא פתרונות כיצד להשתפר"

(גודל טקסט)
נבחרת איטליה הוגרלה למפגש כפול עם שבדיה בפלייאוף האירופי של מונדיאל 2018, והאוהדים לחוצים בגלל התוצאות המאכזבות במוקדמות כולל תיקו נגד מקדוניה החלשה. למרות שהמאמן, ג'אמפיירו ונטורה, טען בלוחמנות: "אין מצב שלראשונה מאז 1958, איטליה לא תהיה במונדיאל".


מי ששמע ולא התרשם היה אחד מכוכבי הנבחרת בעבר, ג'יאנפרנקו זולה שהפתיע: "זה לא יהיה אסון אם לא נעלה". זולה התראיין לעיתון "לה רפובליקה" וירה: "איטליה מייחסת חשיבות גדולה יותר לתוצאות של המשחקים מאשר לדרך, ולכן הם רק ירוויחו אם לא נעלה לגביע העולמי. ההלם שהדבר יגרום יביא לכך שהכדורגל האיטלקי ימצא פתרונות כיצד לשפר את מצבו".



זולה נתן כדוגמה את הדחתה של גרמניה בשלב הבתים של יורו 2000, וטען שהדבר גרם לכך שראשי ההתאחדות הגרמנית חיפשו פתרונות כיצד לשדרג את הכדורגל במדינה ומאז הנבחרת הייתה בקו עלייה עד לזכייתה במונדיאל 2014. "לדעתי קבוצות באיטליה מתרכזות יותר בתוצאות מאשר באיכות. חסרים לנו גם שחקנים איכותיים. איטליה מתקשה לייצר שחקנים איכותיים כמו שיש למשל בספרד. שם יש הרבה פנטזיסטים וכולם משחקים".


vs. | #WCQ play-off draw.

The #Azzurri will play Sweden over two legs for a place in Russia. #SwedenItaly#VivoAzzurropic.twitter.com/CQtbQbWEdI

— Italy (@azzurri) October 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי