איטליה בלחץ: בנבחרת דורשים מלאציו לוותר על אימובילה בליגה

צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה | צילום : GettyImages

ג'אמפיירו ונטורה דורש מסימונה אינזאגי לוותר על החלוץ הפצוע במשחק הקרוב לטובת האינטרס הלאומי, והצוותים הרפואיים משני הצדדים כבר החלו בדיונים כדי שיהיה כשיר לצמד המשחקים מול שבדיה בפלייאוף המונדיאל

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה בלחץ ממצבו של חלוץ לאציו צ'ירו אימובילה, מלך שערי הסרייה A עם 14 כיבושים (18 בכל המסגרות). החלוץ סובל מפציעה בשריר הירך והוא יקבל מנוחה במשחקה של לאציו מול ניס מחר (חמישי) בליגה האירופית. יחד עם זאת, בנבחרת דורשים מסימונה אינזאגי לא לשתף את אימובילה במשחק הליגה מול אודינזה ביום ראשון, כדי שזה יהיה כשיר לצמד המשחקים מול שבדיה בפלייאוף מוקדמות המונדיאל.

החלוץ נפצע במהלך המשחק נגד בנבנטו (1:5), בו כבש שער אחד ובישל שלושה נוספים. על פי דיווחים באיטליה, מתקיימים דיונים בין הצוותים הרפואיים של הנבחרת והקבוצה. מאמן האזורי, ג'אמפיירו ונטורה, דורש מאינזאגי לוותר על השחקן במשחק הליגה הקרוב לטובת האינטרס הלאומי.

לאציו ניצחה בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ובשל המצב הנהדר בטבלה, בקבוצה לא ממהרים לקבל החלטה בנושא. ראוי להדגיש שלאחר צמד משחקי הנבחרת, ללאציו ממתין דרבי מול רומא ובמועדון חוששים שאימובילה יחמיר את מצבו אם ישחק פעמיים תוך שלושה ימים במדי הנבחרת.

אימובילה, 27, כבש שישה שערים במדי הנבחרת בקמפיין המוקדמות, כולל שניים נגד נבחרת ישראל. הוא שותף בכל המשחקים ואמור להיות החלוץ המוביל בצמד המשחקים מול שבדיה ב-10 וב-13 בנובמבר. ונטורה נמצא בלחץ, שכן שותפו של אימובילה לחוד, אנדראה בלוטי מטורינו, רק חזר גם הוא מפציעה.

ונטורה ואימובילה. המאמן חייב את החלוץ מול שבדיה (gettyimages)
 ונטורה ואימובילה. המאמן חייב את החלוץ מול שבדיה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי