שישי בספורט1: ברזיל מול יפן, אנגליה מול גרמניה

ניימאר
ניימאר | Getty

שורה של משחקי ידידות ייערכו בפגרת הליגות. צרפת תפגוש את וויילס (ספורט3) ופורטוגל את ערב הסעודית

(גודל טקסט)
שורה של משחק ידידות, חלקם מבטיחים רבות, ייערכו מחר (שישי). הבולט שבהם הוא זה שבין אנגליה לגרמניה (22:00, ספורט1). משחק מרתק נוסף הוא זה שבין ברזיל ליפן (14:00, ספורט1).


צרפת תשחק מול וויילס ללא גארת בייל (22:00, ספורט3) ופורטוגל ללא כריסטיאנו רונאלדו, תשחק מול ערב הסעודית. בלגיה תתמודד עם מקסיקו ופולין עם אורוגוואי. 


ברזיל – יפן (14:00, ספורט1) 
לראות את הסלסאו אחרי ההצלחה של המאמן צ'יצ'ה לעלות למונדיאל מהמקום הראשון במוקדמות, זו שוב אטרקציה. המשחק יתקיים ב-14:00 במיוחד כדי שהצופים ביפן יוכלו לראות אותו בשעה שהצפיות בטלוויזיה בשעת שיא. ברזיל מקבלת שלושה מיליון ליש"ט על כל משחק ותקבל קצת יותר מהיפנים אחרי הבטחה לשחק עם ההרכב החזק.


המאמן צ'יצ'ה כבר פרסם את רשימת שחקניו למשחק: אליסון, דנילו, טיאגו סילבה, ג'מרסון, מרסלו, ג'וליאנו, פרננדיניו, קאסמירו, וויליאן, גבריאל ז'סוס, ניימאר. שוער מנצ'סטר סיטי אדרסון עשוי לקבל דקות משחק כמחליף. צ'יצ'ה שבוחר לכל משחק קפטן אחר, החליט למנות את וויליאן מצ'לסי לקפטן נגד יפן.



צ'יצ'ה. כל משחק קפטן אחר (AFP) 


אנגליה – גרמניה (22:00, ספורט2)
מפגש בין אנגליה לגרמניה הוא תמיד יותר ממשחק ידידות. מאז ומתמיד המשחקים בין הנבחרות סוערים וזה התחיל עוד לפני גמר המונדיאל 1966. בכל פעם שאנגליה גוברת על גרמניה במשחקי ידידות סבורים בממלכה הבריטית שהם על הגל הנכון ומתאכזבים בזמן אמת.


המשחק בוומבלי יכלול לראשונה במשחק רשמי באנגליה את טכנולוגיית הווידאו. הנבחרות ישחקו ביניהן פעם שלישית ב-20 החודשים האחרונים והגרמנים עשו מחווה לאנגלים כאשר הסכימו להשתתף בטקס לזכר חיילי מלחמת העולם הראשונה וילבשו את פרח הפופי שהוא סמל לאותם מלחמות שהתקיימו בשדות הפרג של בלגיה. מנג'ר אנגליה, גארת' סאות'גייט שיבח את החלטת הגרמנים לשתף פעולה. במשחק האחרון במארס בין הנבחרות אוהדי אנגליה התהנגו בצורה מבישה בדורטמונד וירקו בעת ההמנון הגרמני. 



הארי קיין. ייעדר בגלל פציעה (AFP)


אנגליה תחסר את שלושת שחקני טוטנהאם הפצועים הארי קיין, דלה עלי והארי ווינקס. גם ראחים סטרלינג, ג'ורדן הנדרסון ופביאן דלפ טענו לפציעות וקשר צ'לסי דני דרינקווטר טען שהוא לא כשיר אחרי שחזר כעת מפציעה. סאות'גייט ייאלץ לשחק עם הרכב ניסיוני ויבחן כמה שחקנים כמו קשר קריסטל פאלאס המושאל מארסנל רובן לופטוס צ'יק שעשוי לערוך משחק בכורה ולפתוח בהרכב. גם חלוץ צ'לסי תמי אברהם המושאל לסוונזי ומגן-בלם ליברפול ג'ו גומס עשויים לקבל דקות משחק.


בגרמניה, יואכים לאב עשוי לעלות עם כמה שחקנים בהופעה ראשונה בהרכב. מגן ליפציג מרסל הרסטנברג עשוי לקבל הפועה ראשונה. טוני קרוס קשר ריאל מדריד מחוץ להרכב בגלל מחלה. אנגליה לא ניצחה את גרמניה בבית מאז 1975 כשהמנג'ר שלה היה דון ריבי. 



יואכים לב. כמה שחקנים יערכו בכורה (AFP)


צרפת – וויילס (22:00, ספורט3)
גארת' בייל ייעדר מהרכבה של וויילס בגלל פציעה,אבל עבור הצרפתים זה מבחן טוב לקראת המונדיאל. אנטוני מרסיאל שחזר לסגל אחרי היעדרות בגלל יכולתו החלשה במנצ'סטר יונייטד, עשוי לשחק. 



בייל. פצוע וינוח (gettyimages)


במשחקים נוספים: בלגיה – מקסיקו (21:45), פולין – אורגוואי (21:45), פורטוגל – ערב הסעודית (22:00). כריסטיאנו רונאלדו שוחרר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי