בשלישי בספורט4: ניימאר, ז'סוס וקוטיניו נגד אנגליה

ניימאר
ניימאר | Getty

ברזיל בהרכבה החזק תשחק מחר בוומבלי מול הרכב צעיר של שלושת האריות. ניגריה תתמודד בלי ארגנטינה בלי מסי. ג'ון אוגו הושווה לרדונדו. עוד מחר: רוסיה - ספרד (ספורט2), גרמניה - צרפת (ספורט1)

(גודל טקסט)
כמה משחקי הכנה מעניינים יתקיימו מחר ובמוקד ההתמודדות הנוצצת בין אנגליה לברזיל בוומבלי. ארגנטינה, ללא ליאו מסי, תסיים את מחנה ההכנה שלה ברוסיה במשחק מול ניגריה וג'ון אוגו, רוסיה עצמה, מארחת המונדיאל, תתמודד מול ספרד וגרמניה תשחק מול צרפת.




אנגליה – ברזיל (22:00, שידור ישיר בספורט4)
הסיפור שלפני המשחק המעניין הזה לא היה ניימאר בוומבלי אלא השאלה האם מגיע או לא מגיע לאריק דאייר להיות קפטן שלושת האריות? ומה פשעו של קשר טוטנהאם תשאלו? העובדה שבגיל שבע עבר עם הוריו להתגורר בפורטוגל ואף גדל בספורטינג ליסבון. מגוחך.


"זה זמן מצוין להיות שחקן צעיר בנבחרת אנגליה", אמר חלוץ ליברפול דומיניק סולנקה שעשוי לקבל הזדמנות לשחק. מאמן אנגליה, גארת' סאות'גייט, אמר שרובן לופטוס-צ'יק, ששיחק נגד גרמניה ב-0:0 ונבחר ל"איש המשחק", ימשיך לקבל מקום ב-11. לעומת זאת הסלסאו יעלו בהרכב החזק ביותר עם ניימאר, גבריאל ז'סוס ופיליפה קוטיניו שכשיר במאה אחוז.


Brazil starting XI to face England

(via; @Ale_Lozetti) pic.twitter.com/uXflmtARAk

— Brazil Football (@BrazilEdition) November 12, 2017


ניגריה – ארגנטינה (18:30)
המשחק יתקיים בקראסנודר בלי מסי שחזר לברצלונה כדי לנוח. אוגו, קשר הפועל באר שבע, צפוי לשחק אחרי שמאמנו גרנוט רוהר בחר בו לשחקן המצטיין במשחק התיקו 1:1 נגד אלג'יריה בו כבש שער בפצצה מ-25 מטר. "לאוגו היה משחק מצוין", הצהיר רוהר אחרי המשחק.


גם בתקשורת התלהבו מאוגו והשוו אותו לפרננדו רדונדו כדורגלן ריאל מדריד לשעבר. לארי קאיודה, אקס מכבי נתניה, המשחק בג'ירונה כמושאל ממנצ'סטר סיטי מצטיין באימונים. "אנחנו מסוגלים לנצח את ארגנטינה. יש לנו את השחקנים הדרושים לכך ואנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה גם אם מדובר במשחק ידידות", אמר אוגו.



אוגו. "מסוגלים לנצח את ארגנטינה" (טוויטר) 


מנגד פאולו דיבאלה עשוי לפתוח בהרכב ארגנטינה לצד אנחל די מאריה, כשהמאמן חורחה סמפאולי יציב בשער את אוגוסטין מרצ'סין מקבוצת אמריקה המקסיקנית.


רוסיה – ספרד (20:35, שידור ישיר בספורט2)

אחרי שהביסו 0:5 את קוסטה ריקה, הספרדים מקווים לרשום עוד ניצחון על רוסיה באצטדיון בסט. פטרסבורג. איסקו הפצוע חזר למדריד בגלל פציעה. דויד דה חאה יעמוד בשער במקום קפה מבילבאו שהציג בכורה מוצלחת במשחק מול הקוסטריקנים. בנבחרת מרוצים מאוד מדויד סילבה שפתר לדבריהם חלק מבעיית הבקעת השערים כשעבר על הדרך למקום הרביעי ברשימת הכובשים של לה רוחה.


דייגו קוסטה, שלא זומן לצמד המשחקים הנוכחי, יצטרך לחכות לינואר אז יוכל כבר לשחק באתלטיקו מדריד ולהוכיח למאמן הספרדי ג'ולן לופטגי שהוא ראוי לסגל.


גרמניה – צרפת (21:35, שידור ישיר בספורט1)

רק 30 אלף כרטיסים נמכרו למשחק בין גרמניה לצרפת בקלן לעומת 90 אלף צופים שיהיו בוומבלי. הטענה המרכזית היתה שמחירי הכרטיסים היו יקרים מדי בין 25 ל-100 יורו.



לאב. "מונדיאל בלי איטליה זה קטסטרופה" (Getty)


שתי הנבחרות נפגשו בדיוק לפני שנתיים בפיגוע הטרור הגדול בפאריס שגבה את חייהם של 127 בני אדם. "זה חוזר כל פעם. זאת הייתה חוויה קשה שלא ארצה שתחזור. יש לי את כל האמון בכוחות הביטחון. אני לא חושש", אמר מאמן גרמניה יוגי לאב.


קווין טראפ שוער פ.ס.ז' יעמוד בשער במקום מארק אנדרה טר שטגן. מאריו גצה עשוי לחזור לנבחרת לאחר שלא שיחק מאז נובמבר 2016. בצרפת לורן קוסיילני ואוליבייה ז'ירו ייעדרו והמאמן דידה דשאן עשוי לשנות את שיטת המשחק. לאב התייחס לאפשרות שאיטליה לא תעלה למונדיאל ואמר: "גביע עולמי בלי איטליה זה קטסטרופה, אבל אי אפשר לקחת משבדיה את הקרדיט אם יעשו את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי