סאות'גייט: האנגלים טובים בלזלזל. דשאן: לא יהיה קל

סאות'גייט
סאות'גייט | צילום: gettyimages

מאמן נבחרת אנגליה לא אהב את הכותרות בארצו שדיברו על הגרלה חלומית. מרטינס מתרגש, אוגו מחכה לארגנטינה, הנבואה של מאמן איסלנד והנקמה של יפן. עולם הכדורגל מגיב להגרלת הבתים במונדיאל

(גודל טקסט)
זהו, עכשיו אפשר להתחיל בתכנונים ובחישובים. במוסקבה התקיימה הגרלת שלב הבתים במונדיאל, שסידרה כמה מפגשים פיקנטיים. גם ההגרלה עצמה סיפקה רגע משעשע כשהמנחה גארי ליניקר אמר לדייגו מראדונה, ששלף כדורים: "תמיד היית טוב עם הידיים". בסיום, התפנה עולם הכדורגל להגיב להגרלה.


בית 1 (רוסיה, אורוגוואי, מצרים, סעודיה). יורי סמין מאמן רוסיה בעבר: "הבית שקול בגלל שרוסיה, אורוגוואי ומצרים נבחרות פחות או יותר באותה רמה. למצרים יש שחקנים ברמה גבוהה ובראש ובראשונה מוחמד סלאח".




מאמן המארחת, סטניסלב צ'רצ'סוב, אמר: "אני מתכוון לראות משחק של ליברפול כדי לעקוב אחרי סלאח. אני לא ממש יכול להגיד שאני מרוצה או לא. אני לא מכיר את היריבות מספיק טוב חוץ מזה שאדינסון קבאני בפ.ס.ז' ולואיס סוארס בברצלונה".


באורוגוואי טענו שהמשחק בין נגד מצרים על הנייר יכול להיות ההצגה הכי גדולה. כוכב ליברפול לשעבר לואיס סוארס נגד הכוכב העכשווי מוחמד סלאח.

 

 

15/06: Uruguay – Egypt, or in other word Suárez vs. Salah.

On paper, it's the best match in group A. pic.twitter.com/5Zeem06Klh

— Warriors of Uruguay (@UruguayanHeroes) December 1, 2017

 

בית 2 (ספרד, פורטוגל, מרוקו, איראן): בלם העבר של ספרד קרלס פויול: "המשחק הראשון נגד פורטוגל הוא התחלה טובה עבורנו. המשחק הראשון חשוב מאוד ונצטרך להיכנס למונדיאל מיד במשחק הראשון". מאמן הנבחרת בעבר ויסנטה דל בוסקה: "אי אפשר להתלונן שהבית קשה. פורטוגל יריבה קשה ואלופת אירופה, אבל אנחנו בוטחים בעצמנו". מאמן הנבחרת ז'ולן לופטגי: "בית קשה ומסובך. שלאף אחד לא יהיו אשליות. אירן ומרוקו לא יהיו יריבות קלות". 

Pasan los años, pero la amistad con los excompañeros perdura. Un gusto volver a veros y recordar lo que hemos vivido juntos @10Ronaldinho@setoo9#pasionporeldeporte

Years go by but friendship remains. Love getting back together guys and bringing memories alive #passionforsportpic.twitter.com/9SAI8kKpvL

— Carles Puyol (@Carles5puyol) December 1, 2017


קרלוס קיירוש הפורטוגלי, מאמן איראן, יפגוש את נבחרת מולדתו: "לא יכול להיות מאושר ממני מההגרלה הזאת. פורטוגל וספרד שתי נבחרות מאוד מיוחדות עבורי". 


#SorteoMundial ¿Es peligroso el grupo de España? pic.twitter.com/WIERzExqHe

— Diario SPORT (@sport) December 1, 2017
מאמן מרוקו הרב רנאר אמר: "הכל אפשרי בבית ושום דבר לא בלתי אפשרי. אסור לנו להרים ידיים מראש". 


בית 3 (צרפת, אוסטרליה, פרו, דנמרק). מאמן הטריקולור דידייה דשאן: "זה לא יהיה קל כמו להזיז אצבע. נעבוד קשה כדי ללמוד את היריבות שלנו. פעם אחרונה ששיחקנו נגד פרו הייתה ב-1982. נגד דנמרק אנו רגילים לשחק ומול אוסטרליה שיחקנו ידידות, אבל אלו נבחרות שצריך ללמוד אותם. ברור שהיה יכול להיות הרבה יותר קשה". לורן בלאן מאמן פאריס סן ז'רמן קיבל הצעה לאמן את אוסטרליה במונדיאל והיה יכול לאמנה מול צרפת, אבל הוא הודיע שלא יקבל את ההצעה ואמר: "אני רוצה לאמן קבוצה גדולה".


שוער ברייטון ואוסטרליה מתיו ריאן אמר: "היריבות שלנו מרגשות וקשות כאחד. אנחנו עוד לא יודעים מי יהיה המאמן שלנו, אבל חייבים לשחק עם אופי".



A glimpse into the future. #WorldCupDrawpic.twitter.com/5CayZKgq6v

— Paddy Power (@paddypower) 1 בדצמבר 2017


בית 4 (ארגנטינה, קרואטיה, איסלנד, ניגריה): דייגו מראדונה אמר שהבית של ארגנטינה סביר: "אני בטוח שנוכל לעלות לפלייאוף במונדיאל למרות שארגנטינה צריכה לשחק יותר מהר כדי לשחק נגד היריבות שיש בבית שלה. אנחנו לא יכולים להיות כאלה גרועים שלא נעלה לשמינית". מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי: "בית קשה מאוד. איסלנד נבחרת שנלחמת, ניגריה בלתי צפויה וקרואטיה נבחרת עם שחקנים מצוינים".


ניגריה הוגרלה בפעם החמישית נגד ארגנטינה בשלב הבתים. קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו צייץ: "אם אתה רוצה להיות הטוב ביותר אתה צריך לנצח את הטובים ביותר".

 

 

If you want to be the Best,you have to Beat the Best . pic.twitter.com/J0gIy6XljG

— John Ogu (@ogujohnugo) 1 בדצמבר 2017

 

איסלנד וקרואטיה שיחקו גם בבית המוקדם של אירופה למונדיאל. היימיר הלגימסון מאמן איסלנד אמר: "זה מדהים שאנחנו עם קרואטיה שוב. אנחנו כמו זוג שלא יכול להיפרד. אמרתי למאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' שבוא ניפרד ושוב קיבלתי אותו. אני מקווה שהמשחק בינינו לא יקבע מי תעלה כי מול ברזיל הולך להיות באמת קשה".


מאמן קרואטיהדאליץ'אישר: "מאמן איסלנד אמר לי רק שלא נגריל אתכם לפני ההגרלה ורצינו להימנע מברזיל. יש לנו בית קשה מאוד. זה היה יכול אולי להיות גרוע יותר, אבל בטח יותר טוב. זו הגרלה ואין מה לדבר יותר".

Qual adversário será mais complicado pro Brasil? #GiroDaRodada

— SporTV (@SporTV) December 1, 2017


בית 5 (ברזיל, שוויץ, קוסטה ריקה, סרביה): רונאלדו הברזילאי: "הבית שלנו סביר. אפשר לעבור. כל הבתים שקולים, אנחנו צריכים לשאוף למקום ראשון".

This helps you understand who are Brazil's potential opponents in the road to the final, in case we top our group and advance in the KO phase…

Done by @JayPaulusICG (definitely easier said than done, but we have to work hard to realize the dream!)

Thoughts? pic.twitter.com/pucjOPcUEO

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) December 1, 2017
בית 6 (גרמניה, מקסיקו, שבדיה, דרום קוראה): יואכים לב: "היריבות שלנו מעניינות ביותר. מקסיקו, שבדיה ודרום קוריאה נבחרות שנלחמות תמיד. חשוב מאוד שניתן את הכל בבית הזה כדי להניח את היסודות לזכייה נוספת בגביע העולמי".


בית 7 (אנגליה, בלגיה, פנמה, טוניסיה): התקשורת האנגלית כותבת שזו הגרלה חלומית והלחץ על המאמן גארת' סאות'גייט כבר החל. האנגלים כרגיל מזלזלים בכל היריבות. העיתונאי ג'ון קרוס כתב: "אי אפשר היה לצפות ליותר טוב מזה. גברת מזל חייכה לאנגליה". המאמן גארת' סאות'גייט הגיב: "אנחנו לא יכולים לזלזל באף אחת מהיריבות שלנו. אני זוכר את טוניסיה ב-1998. לא עשינו מעקב אחרי הנבחרות של אפריקה. פנמה? אנחנו טובים בזלזול בנבחרות אחרות. קודם שנדאג לעצמנו".


מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס: "ההגרלה מאוד מיוחדת, אבל עכשיו זמן ההכנה. זה בית מאתגר גם מבחינת הנסיעות, ואולי המאתגר ביותר מבחינת ארגוני נסיעה. השחקנים שלנו בתקופה טובה בקריירה. יש לנו 25 שחקנים בכדורגל הבריטי אותו אנחנו מכירים מצוין. יש לנו שחקנים חשובים בקבוצות גדולות שנהנים להיפגש ולייצג את המדינה". 


Come on @BelRedDevils#WorldCupDrawpic.twitter.com/124uAJ3D3F

— Axel Witsel (@axelwitsel28) December 1, 2017

Where is my seat ? #WorldCupDrawpic.twitter.com/ZGdTfS3FzY

— BelgianRedDevils (@BelRedDevils) December 1, 2017
בית 8 יפגיש את פולין, יפן, קולומביה וסנגל. נשיא ההתאחדות הפולנית זבוגונייב בונייק: "יש לנו חצי שנה להתכונן טוב למונדיאל. נצטרך להתכונן נפשית ומנטלית. בינינו יש לנו מפגשים קשים מאוד. צריך לשחק ולהילחם על הכל, כי הכל יכול לקרות". 


מאמן נבחרת יפן ואהיד חלילודז'יץ': "יכול היה להיות יותר גרוע, יכולנו ליפול בבית קשה יותר. המשחק נגד קולומביה יהיה משחק המפתח. במקרה ראיתי וידאו שלהם לפני כמה ימים. זו תהיה הזדמנות עבור יפן לנקמה על גביע העולם האחרון. את סנגל אני מכיר מצוין, נראה איך נתמודד עם שחקנים בגובה שני מטר. לפולין יש את אחד החלוצים הטובים בעולם. יש לנו כמה חודשים לקבוע מטרות ולהתכונן. אני רוצה שהשחקנים יהיו מוכנים". 



Kyle Walker isn't thrilled about facing his Man City teammates in Russia pic.twitter.com/8pbsLreGwZ

— B/R Football (@brfootball) December 1, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי