בפיפ"א מרגיעים: רק שלחנו מכתב אזהרה לספרד

ג'אני אינפנטינו
ג'אני אינפנטינו | צילום: Gettyimages

בארגון מכחישים את הדברים החריפים שנאמרו לפיהם "לה רוחה" צפויה להישאר מחוץ למונדיאל, אינפנטינו יגיע לביקור במדינה כדי לבחון את התערבות השלטונות בנעשה בהתאחדות

(גודל טקסט)

צפירת הרגעה לנבחרת ספרד. בפיפ"א הגיבו היום (שלישי) בתדהמה לדבריו של נשיא ההתאחדות הספרדית לשעבר אנחל מריה ויאר לפיהם יש סיכוי רציני שספרד תיעדר מהמונדיאל בקיץ.

נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו זועם על דבריו של ויאר ובארגון טוענים שאכן קיימת אי שביעות רצון מההתנהלות של ממשלת ספרד שמנסה להכתיב מי יהיה נשיא ההתאחדות הבא, אבל אומרים שלא לציטוטו: "רק שלחנו מכתב אזהרה לספרד. זו לא הייתה הכרזת מלחמה".

אינפנטינו, צפוי להגיע בינואר לביקור בספרד לבדוק היטב מה קורה עם רשויות הכדורגל במדינה. למשרדי הארגון הגיעה תלונה על כך שהוועדה העליונה לספורט בספרד שכפופה לראש ממשלת ספרד מריאנו ראחוי התערבה בנעשה. בפיפ"א רשמו לעצמם את התלונה ושלחו מכתב אזהרה, אבל לא ציפו שוויאר יחריף את המצב.

הנשיא לשעבר של ההתאחדות הספרדית שהיה גם סגן נשיא פיפ"א ומועמד לתפקיד נשיא אופ"א פרש מרצונו מששני המוסדות לאחר שהואשם בלקיחת שוחד למטרות פוליטיות בהתאחדות והפסיד לפי הדיווחים פנסיה של מיליון יורו לשנה אחרי שעבד 25 שנה בארגון.

ג'יאני אינפנטינו. מנסה להרגיע את הרוחות (gettyimages)
ג'יאני אינפנטינו. מנסה להרגיע את הרוחות (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי