סמפאולי: למסי מכוון אקדח לרקה עד שיזכה במונדיאל

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

מאמן ארגנטינה דיבר על הציפיות המתמידות מכוכב ברצלונה והנבחרת: "מרגיש שהוא השחקן הטוב בהיסטוריה". למרות הפציעה ממנה הוא סובל, מסי צפוי לשחק לפחות מחצית נגד ספרד, לפני התקופה הקריטית בברצלונה

(גודל טקסט)
מסתבר כי ליאו מסי ישחק מול ספרד מחר למרות הפציעה שהוא סובל ממנה. מסי עשוי לשחק רק 45 דקות במשחק ב"וונדה מטרופוליטנו" (22:30, שידור ישיר בספורט4). אתמול הוא התאמן בוולדיבבס, מתקן האימונים של ריאל מדריד, לראשונה בחייו ולא הרגיש כאבים בשריר הירך. הוא סובל תקופה מהפציעה הזאת והוא מוכן לסכן את עצמו למען ארגנטינה למרות שמדובר במשחק הכנה בלבד.


מסי, שלא שיחק בניצחון ארגנטינה על איטליה 0:2, עשוי לפתוח ולהתחלף במחצית, אבל המאמן חורחה סמפאולי יחליט על כך רק לפני המשחק. 67 אלף צופים אמורים להגיע לאיצטדיון של אתלטיקו מדריד לחזות בשתיים מהנבחרות המועמדות לזכייה במונדיאל.


בברצלונה לא אוהבים להיזכר בכך שהפציעה הרצינית האחרונה של מסי היתה במשחק נגד אתלטיקו מדריד ברגל ימין בספטמבר 2016. אז הדבר קרה לו עשרה ימים בלבד אחרי שחזר משני משחקים עם נבחרת ארגנטינה. אז הוא נעדר שלושה שבועות. לברצלונה צפויים שבעה משחקים ב-21 הימים הבאים ובקבוצה חוששים שייאבדו את מסי לרגע הכי חשוב של העונה.


בתוך כך, מאמן ארגנטינה סמפאולי אמר על מסי ל"קלרין" הארגנטיני: "למסי מכוון אקדח לרקה לזכות בגביע העולמי ואם הוא לא יזכה בו הוא יקבל כדור וימות. כתוצאה מהאיום המתמיד הזה הוא פשוט לא יכול לעלות לכר הדשא עם ארגנטינה וליהנות מהכישרון שלו. השליליות ששוררת בכדורגל העולמי של הנבחרות מזיקה למסי. אני מרגיש שאני מאמן את השחקן הכי טוב בהיסטוריה. כבר עשר שנים הוא מציג יכולת בלתי רגילה".


️ "MESSI WILL PLAY" #ESPvARGpic.twitter.com/HzFKCqtc85

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 25, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי