אמבפה: קל לי להצטיין ליד שחקנים כמו דמבלה ומרסיאל

אמבפה חוגג
אמבפה חוגג | AFP

החלוץ הצעיר כבש צמד וקבע שיא ב-1:3 על רוסיה והשלים שלושה שערים וארבעה בישולים ב-12 משחקים. פוגבה חגג את השער שלו עם חולצה של אביו המנוח. ל'אקיפ: האוהדים הרוסים נהמו לשחומי העור של הטריקולור

(גודל טקסט)
 נבחרת הטריקולור נראתה אומללה אחרי ההפסד הביתי לקולומביה 3:2. כל כך הרבה כשרונות בנבחרת והקאפטרוס הורידו אותם לקרקע. בתקשורת הצרפתית כבר כתבו שיש הרבה כוכבים בנבחרת, אבל הם לא מתקשרים ביניהם. היתה גם ביקורת קשה נגד פול פוגבה בטענה שהוא איבד את הביטחון בגלל מצבו במנצ'סטר יונייטד.


ואז הגיע המשחק נגד רוסיה והשתיק את כל הפרשנים אחרי שצרפת ניצחה 1:3. אמנם נגד רוסיה החלשה, אבל בכל זאת ניצחון שהחזיר את הביטחון לנבחרת בסט. פטרסבורג. קיליאן אמבפה שנפצע בסיום המשחק היה החלוץ שעשה את מצב הרוח לנבחרת של דידייה דשאן אחרי שכבש צמד לראשונה בנבחרת ושער אחד מבישול של פוגבה. חלוץ פאריס סן ז'רמן שבר שיא אחרי שהפך לשחקן הכי צעיר שכבש צמד בנבחרת הצרפתית מאז מלחמת העולם השנייה בגיל 19 ו-3 חודשים.


ב-12 משחקים בנבחרת הוא כבש שלושה ובישל עוד ארבעה. במסיבת העיתונאים הוא לא נראה פצוע ואמר: "אני שמח על השיא, אבל הכי חשוב שניצחנו. היה לי קל לשחק בגלל ששיחקתי עם שחקנים שאני רגיל לשחק איתם על אוטומט כמו עוסמאן דמבלה ואנטוני מרסיאל שהוא שחקן פנטסטי".


19 – Kylian Mbappé is the youngest player to score a brace with the French national team in the post-war period (19 years & 3 months). Delicious. pic.twitter.com/uONxjFgFQm

— OptaJean (@OptaJean) 27 במרץ 2018


פוגבה שספג ביקורת קשה בצרפת אחרי ההפסד לקולומביה רשם שיא משלו אחרי שכבש ובישל באותו משחק לראשונה במדי צרפת. הוא חגג את השער עם החולצה של אבא שלו, שנהרג בדיוק ביום ההולדת שלו, באקט מרגש למדי. מנגד, לפי "ל'אקיפ", פוגבה ועוסמאן דמבלה ספגו נהמות וקריאות גזעניות במהלך המשחק מצד האוהדים הרוסים, דבר שעלול לגרום לעונש חמור כנגד מארחת המונדיאל.


1 – @paulpogba has scored a goal & delivered an assist in the same game for the very first time with the French national team. José. pic.twitter.com/F1YLpsyhIn

— OptaJean (@OptaJean) 27 במרץ 2018


דידיה דשאן אמר: "אני שמח שהצלחנו לכפות את משחק ההתקפה שלנו על נבחרת רוסיה. התרשמתי מאוד שהם התקדמו מהמשחק הקודם בו הפסידו לברזיל 3:0. עם יתרון הביתיות לא הייתי פוסל שהם יעלו בכל זאת מהבית המוקדם במונדיאל".



אמבפה. הפציעה התבררה כלא רצינית (AFP)


"ל'אקיפ" כתב שהנבחרת הצרפתית היא כמו "רכבת שדים": פעם למטה ופעם למעלה. נגד רוסיה הפגינה הטריקולור יכולת מצוינת כשהרבה שחקנים היו ביכולת טובה ובעיקר שני הכוכבים – פוגבה ואמבפה. "מקווים שז'וזה מוריניו רשם לעצמו את השער היפה שכבש פוגבה בבעיטה חופשית". אגב, בל'אקיפ לא הסכימו שמרסיאל ודמבלה היו טובים. מרסיאל קיבל 4 ודמבלה 3. פוגבה, אמבפה ולורן קוסיילני רשמו ציון 7.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי