מסי ירד לחדר ההלבשה מיד לאחר ה-6:1: תרימו את הראש

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש לא נטש את היציע כמו שנטען בתחילה, אלא גילה מנהיגות. שחקן בנבחרת: "היינו מופתעים ממנו". סמפאולי לא ראה בצעד פגיעה במעמדו. ולדאנו: "אין שלד שיתמוך בגאוניות של מסי"

(גודל טקסט)

מסתבר שליאו מסי לא נטש את היציע בוונדה מטרופוליטן בגלל שלא יכול היה לחזות ב-6:1 המשפיל של ארגנטינה מול ספרד, אלא ירד לחדר ההלבשה, קידם את פני חבריו ההמומים, אסף אותם ופתח בנאום מוטיבציה. בארגנטינה מדווחים שהפרעוש, שיצר לעצמו שם של אחד שנחבא אל הכלים, אמר לשחקנים:  "תרימו את הראש. ניקח צעד אחד קדימה מהמשחק הזה ביחד".

שחקני האלביסלסטה אמרו לעיתון שמסי נראה מחויב יותר מתמיד להצלחה של הנבחרת שנראתה אומללה במשחק. "הוא רצה להכניס את השחקנים למוטיבציה מחודשת למקרה שארגנטינה תפגוש שוב את ספרד במונדיאל". מסי דיבר עם השחקנים גם במחצית במצב 2:1 לספרד. זהו מסי אחר שלא נוקט בראש קטן כמו בעבר. "כולנו מופתעים ממסי, הוא גילה מנהיגות", אמר שחקן לעיתון הארגנטינאי.

 
חורחה סמפאולי מאמן ארגנטינה לא ראה במעשים של מסי התגרות בו ובמעמדו כמאמן אלא שמח שמסי תפס סוף סוף מנהיגות גם מעבר לכר הדשא. הוא איפשר את כל המהלך כדי שמסי ייקח מנהיגות. מסתבר שהפרעוש גם ייעץ למאמן איזה חילופים לעשות, וגם אם זה לא עבד הדבר מהווה חידוש אצל מסי. לפחות לפי "לה נסיון" ההתנהגות של מסי גיבשה את הנבחרת יותר מתמיד.


סמפואלי. מעודד את גילוי המנהיגות של מסי (Getty)

בתוך כך חורחה ולדאנו חלוץ ארגנטינה שזכה במונדיאל 1986 וגם אימן את ריאל מדריד אמר: "סמפאולי חייב למצוא עד למונדיאל שלד שיוכל לתמוך בגאוניות של מסי, אבל הבעיה היא שאין כזה שלד כרגע. אל תשכחו שספרד שיחקה בלי סרחיו בוסקטס ודויד סילבה שהם שחקני הרכב קבועים והיא היתה יכולה להיות חזקה יותר. אני מתאר לעצמי עד כמה סמפאולי מבולבל כרגע. הוא אפילו לא יודע איך להתחיל את הבניה מחדש של נבחרת כזאת".

ולדאנו גם אמר שזו היתה טעות מצד אנשי ההתאחדות לקבוע משחק נגד ספרד: "אם אתה רוצה לבנות ביטחון בנבחרת לקראת הגביע העולמי, הנבחרת האחרונה שאתה צריך לשחק מולה זו ספרד. מה שהם השיגו באיטליה (0:2) הלך לאיבוד בספרד. לא הייתי מעז להיכנס היום לנעליו של סמפאולי. הוא הולך לסבול עד לגביע העולמי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי