מאמן שבדיה: זלאטן לא ברשימה של הנבחרת למונדיאל

יאן אנדרסון
יאן אנדרסון | Gettyimages

למרות ההכרזות מצד חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי, יאן אנדרסון דאג לצנן את ההתלהבות: "אחרי יורו 2016 הוא אמר לא לנבחרת שבדיה. השחקנים שאמרו כן צריכים להיות במונדיאל"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' אומנם לא מהסס לפזר הכרזות על כך שישחק במדי נבחרת שבדיה במונדיאל הקרוב ושהדבר התלוי רק בו, למרות החוזה שלו עם חברת הימורים ממלטה שעשוי למנוע זאת ממנו על פי חוקי פיפ"א. בנוסף, מאמן הנבחרת הסקנדינבית יאן אנדרסון דאג לצנן את ההתלהבות של חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי כשהכריז: "הוא לא ברשימה של שבדיה למונדיאל".

המאמן בן ה-55 הבהיר באופן חד וחלק: "איברה אמר לא לנבחרת הלאומית אחרי יורו 2016 והתעקש שלא יהיה יותר חלק מהנבחרת. כיבדתי את ההחלטה שלו. אז חשבתי שהוא צריך להמשיך, אבל אחרי שלא שיחק איתנו במוקדמות, אני חושב שרק השחקנים ששיחקו איתנו שם צריכים להיות במונדיאל ברוסיה. אלה השחקנים שאמרו כן לנבחרת שבדיה". המאמן אמר כי כל ההצהרות של החלוץ השבדי ניתנו על דעת עצמו: "הוא לא התקשר אליי ולא התייעץ איתי בנושא, והוא ללא ספק לא ברשימה למונדיאל".

זלאטן עצמו סבור כנראה שיש לו כח לשנות את ההחלטה של המאמן, ובתוכנית של ג'ימי קימל אמר: "בלעדיי המונדיאל לא יהיה מונדיאל". בנוסף צייץ השבדי בן ה-36 שהסיכויים שלו להיות במונדיאל גדולים מאוד, ועוד לפני ששיחק עם גלאקסי גם אמר: "אני מתגעגע לנבחרת וחושב שאני יכול לתת הופעה טובה". אז מי יכופף את מי? נראה שהסאגה הזאת רחוקה מסיום.

אגב, זו לא הייתה הפעם הראשונה בה אנדרסון דחה את השמועות על חזרתו של איברהימוביץ לנבחרת. כזכור, אחרי ששבדיה הדיחה את איטליה בפלייאוף העלייה למונדיאל בסן סירו, המאמן נשאל על הכוכב ששיחק אז במנצ'סטר יונייטד וענה בזעם: "הרגע הדחנו אלופת עולם לשעבר ואתם מדברים איתי על איברה?!".


זלאטן. לא ילבש יותר את הצהוב של הנבחרת? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי