קורטואה ואביו החליטו להגיש תביעת דיבה נגד וילמוטס

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

השוער כועס על ההאשמות של מאמן נבחרת בלגיה לשעבר שהדליף מערכים והרכבים מחדר ההלבשה ו"מכר" את חבריו ביורו 2016: "הוא תקף את המוניטין שלי ושל אביו, זה חמור מאוד"

(גודל טקסט)
הכדורגל הבלגי סוער בעקבות ההאשמות החמורות של מאמן הנבחרת לשעבר מארק וילמוטס כלפי טיבו קורטואה. כזכור, המאמן טען אמש (שלישי) שהשוער ואביו הדליפו מחדר ההלבשה לתקשורת באופן קבוע במהלך יורו 2016.


"יש לי בעיה שכאשר אני עושה את ההרכבים שלי ב-6 בערב ואחרי רבע שעה הם כבר ברשתות החברתיות. שחקן מכר את הנבחרת. גם עיתונאים מצרפת אמרו לי את זה", אמר וגרם לסערה גדולה.


השחקן זועם על הדברים והבהיר שיגיש תביעה דיבה נגד המאמן. בציוץ בחשבון הטוויטר כתב: "וילמוטס האשים אותי שהעברתי מידע לעיתונאים על ההרכבים של הנבחרת. זה גרוע מאוד. מר וילמוטס חוזר על כך – לא בפעם הראשונה – בפומבי וההאשמות מהוות תקיפה על כבודי ועל המוניטין שלי ושל אבי. לפיכך החלטנו להגיש תלונה פלילית בבית המשפט בגין דיבה והשמצה".


גם אביו של השחקן, תיירי, הכחיש שבנו העביר לו מידע על מערכי המשחק שווילמטוס אמור לשחק איתם. "זו השמצה. בחיים לא דיברתי עם עיתונאים על עניינים כאלה. הייתי שחקן ואיש צוות מקצועי ואני יודע כמה זה רגיש. אני שונא הדלפות", אמר.


Naar aanleiding van de uitspraken van de heer M. Wilmots hebben mijn vader en ik samen beslist een strafklacht in te dienen. Zie tekst voor meer info. pic.twitter.com/c0d7SMcuBe

— Thibaut Courtois (@thibautcourtois) April 24, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי