מסתמן: מנואל נוייר לא יהיה כשיר למונדיאל

נוייר
נוייר | AFP

שוער באיירן מינכן ונבחרת גרמניה נעדר מאז סטפמבר והפיזיותרפיסט המטפל בו העריך שלא יהיה מוכן בזמן. אפשרות: יהיה בסגל כדי לעזור בחדר ההלבשה

(גודל טקסט)
בגרמניה חוששים שמנואל נוייר לא יהיה כשיר לשחק במונדיאל הקרוב. השוער בן ה-32 נפצע בספטמבר, נותח ומאז לא שב למגרשים, אך יואכים לב בנה עליו לפחות לסגל. לגרמניה יש אופציות נהדרות ובראשן כמובן מארק אנדרה טר שטגן, השוער הראשון של ברצלונה, אבל מבחינת לב לניסיון של נוייר אין תחליף.


אוליבר שמידטלין, הפיזיותרפיסט המשקם שעבד עם נוייר עד כה מאז חזר מפציעה, מסר שהוא עדיין לא הגיע לרמה בה אפשר לשלב אותו בקלות במשחק תחרותי. "במצב בו הוא נמצא, נוייר לא יוכל לשחק בתחילת המונדיאל. זה מוקדם מדי. אם יעשה זאת, הוא יסכן את עצמו להמשך הקריירה". גם ההשתתפות שלו במחנה האימונים של הנבחרת בטירול ב-23 במאי בספק.


לפי "בילד", ייתכן שנוייר יזומן לנבחרת גם אם לא יהיה כשיר במאה אחוז מכיוון שהוא חשוב מאוד בחדר ההלבשה של הנבחרת גם כשהוא לא משחק, אבל שמידטלין הטיל בכך ספק. לדבריו, אם נוייר יסבול מכאבים ולא יוכל לצבור דקות משחק, קשה לראות אותו מגיע מוכן למשחקים.


Jupp Heynckes bestätigt: Manuel Neuer wird in dieser Saison nicht mehr für den FC Bayern spielen https://t.co/lVYPW14vu6pic.twitter.com/SYSTWxTuyE

— Goal Deutschland (@GoalDeutschland) May 9, 2018

נוייר עצמו נשאל האם יהיה כשיר במאה אחוז לגביע העולמי ואמר: "אני לא מדמיין את עצמי מגיע למונדיאל בלי שאוכל לצבור כושר משחק. יש עוד כמה משחקים עד למונדיאל אז בואו נחכה". יופ היינקס מאמן באיירן אמר בראיון ל"קיקר" היום: "נוייר לא ישחק נגד שטוטגרט ב-12 במאי וגם לא בגמר הגביע הגרמני (19 במאי)". כאמור, השוער לא שיחק דקה מאז שבר את רגלו בספטמבר האחרון. בסך הכל שיחק העונה בשלושה משחקי ליגה.


מנואל נוייר. מכה קשה (AFP)
מנואל נוייר. מכה קשה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי