מכה לנבחרת ברזיל: דני אלבס יחמיץ את המונדיאל ברוסיה

דני אלבס
דני אלבס | AFP

בהודעה רשמית של ההתאחדות מדרום אמריקה נמסר כי המגן ייעדר מעל חודש בשל הפציעה שספג בגמר הגביע הצרפתי. דנילו מריאל מדריד, פאגנר מקורינתיאנס או ראפיניה מבאיירן מינכן יזומנו במקומו

(גודל טקסט)
 יפגע בסיכויים של נבחרת ברזיל לזכות בגביע העולם? התאחדות הכדורגל הברזילאית הודיעה היום (שישי) כי מגן פאריס סן ז'רמן והנבחרת ייעדר לפחות חודש בשל הפציעה שספג בגמר הגביע הצרפתי מול לה הרבייה ויחמיץ בוודאות את המונדיאל.


מדובר בבשורה קשה לברזיל וגם לאלבס עצמו. עמדת המגן הימני של הסלסאו דלילה למדי, והמאמן טיטה ייאלץ להכריע כעת מי מבין דנילו מריאל מדריד או פאגנר מקורינתיאנס יתפוס את מקומו בתור המגן הפותח. גם עבור אלבס עצמו, כאמור, מדובר במכה לא פשוטה. שיאן התארים של הכדורגל העולמי, שכבר זכה בכל התארים האפשריים – 38 בסך הכל – למעט המונדיאל, חלם להפוך לראשון שמשלים סרייה מושלמת עם זכייה בגביע העולמי.


טיטה יפרסם את הסגל הרחב שלו למונדיאל ביום שני הקרוב, ועל פי דיווחים הוא אף שוקל לזמן את ראפיניה מבאיירן מינכן כדי לאייש את עמדת המגן הימני שכעת תהיה חסרה מאוד. משחק הפתיחה של ברזיל, ב-17 ביוני, יהיה מול שוויץ. לאחר מכן היא תפגוש קוסטה ריקה וסרביה.

BREAKING: Dani Alves has been ruled out of the World Cup for Brazil with an anterior cruciate ligament injury that requires surgery. #SSNpic.twitter.com/jieKS7Nsnv

— Sky Sports News (@SkySportsNews) May 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי