דיבאלה ואיקרדי בסגל הרחב של ארגנטינה, ניימאר בברזיל

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

שני כוכבי הסרייה A שבקושי שיחקו במוקדמות יצטרכו לשרוד את הניפוי הסופי של סמפאולי, מסי כמובן שם וביגליה, מרקדו ורוחו קיבלו זימון למרות שלא הרשימו. גם סגל הסלסאו פורסם, דויד לואיז וארתור לא ברשימה

(גודל טקסט)
חורחה סמפאולי פרסם הערב (שני) רשימה של 35 שחקנים ממנה ירכיב את הסגל הסופי (23) של ארגנטינה למונדיאל. האלביסלסטה תשחק ברוסיה 2018 בבית 4 לצד איסלנד, ניגריה וקרואטיה.


החלוצים מאורו איקרדי מאינטר ופאולו דיבאלה מיובנטוס ברשימה לצדו של ליאו מסי, אבל לאור מה שקרה במוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקני נותר רק לחכות ולראות אם השניים יכללו בסגל הסופי וכמה דקות יקבלו. לוקאס ביגליה ממילאן, מרכוס רוחו ממנצ'סטר יונייטד וגבריאל מרקדו מסביליה נמצאים ברשימה למרות עונה בינונית ומטה אבל ספק אם יכללו בסגל הסופי.


עוד שמות בולטים הם ריקי סנטוריון שחקן כנף מראסינג קלוב שלא הצליח להרשים בשתי קדנציות בגנואה אבל פרח העונה בדיוק כמו בלם אייאקס ניקולאס טגליאפיקו. שניהם בני 25 אגב. כזכור, בתשיעי ביוני תגיע נבחרת ארגנטינה לארץ ותתמודד במשחק חגיגי נגד נבחרת ישראל. 

OFFICIAL: Jorge Sampaoli has named @Argentina preliminary 35-man World Cup squad with the final 23 to be announced next Monday. pic.twitter.com/NDDX1erL04

— Squawka News (@SquawkaNews) May 14, 2018


זמן קצר לאחר מכן גם מאמן נבחרת ברזיל צ'יצ'ה פרסם את הסגל הסופי למונדיאל, משמע 23 שחקנים בלבד זומנו וביניהם גם ניימאר, הכוכב הפצוע של פ.ס.ז' שאמור להיות כשיר לטורניר, גם אם יחמיץ אולי את משחק הפתיחה מכיוון שטרם עלה לכר הדשא מאז ירד בוכה מכר הדשא בסוף חודש בפברואר.


צ'יצ'ה זימן כמובן את שני השוערים אדרסון (מנצ'סטר סיטי)| ואליסון (רומא) שיתחרו על אפודת ההרכב, מגנים זומנו בין השאר דניאלו (מנצ'סטר סיטי), פליפה לואיס מאתלטיקו מדריד ומרסלו מריאל מדריד, הבלם מירנדה המשחק באינטר זומן לצד טיאגו סילבה ומרקיניוס המשחקים בפ.ס.ז' ובקישור כמובן מככבים בין השאר וויליאן (צ'לסי), פיליפה קוטיניו ופאוליניו מברצלונה ופרד משחטאר המחוזר על ידי מנצ'סטר סיטי ויונייטד. בחוד יעמדו לרשות צ'יצ'ה ניימאר, דוגלאס קוסטה (יובנטוס), גבריאל ז'סוס (מנצ'סטר סיטי), רוברטו פירמינו (ליברפול) ונציג נוסף של שחטאר האוקראינית, טאיסון.


מי שרבים ציפו לראותו בסגל הברזילאי הוא ארתור, קשר גרמיו שאמור לעבור לברצלונה במהלך העונה הבאה, כנראה בינואר 2019, אולם הוא נותר מחוץ לרשימה. גם המגן דני אלבס בולט בהיעדרו, אך הוא כידוע נפצע במשחק האחרון של פ.ס.ז' וישוב רק בעונה הבאה. בברזיל גם הופתעו מכך שבלם צ'לסי דויד לואיז לא זומן, על אף שהבלם מיעט לשחק בחודשים האחרונים והיה אחד מאלו שהיו אחראים ליכולת החלשה של ברזיל בהגנה במונדיאל הקודם. דווקא המגן אלכס סנדרו מיובנטוס יישאר בביתו גם כן.

OFFICAL: Brazil's 23 man World Cup squad revealed pic.twitter.com/jj3aHNR1zh

— The Most GuardioLa (@frankewusi123) May 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי