ההתאחדות האיטלקית הודיעה: רוברטו מנצ'יני מונה למאמן

רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני | אתר רשמי

המאמן בן ה-53 עזב את זניט בתום עונה כושלת, אך שודרג וינסה להוביל את האזורי ליורו 2020 ולשקם את הנבחרת לאחר הכישלון להעפיל למונדיאל בקיץ

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. יממה אחרי שזניט הודיעה על פרידה מהמאמן רוברטו מנצ'יני, הודיעה ההתאחדות האיטלקית על מינויו למאמן הנבחרת שכידוע לא תשתתף במונדיאל הקרוב. חוזהו יהיה לפחות בשלב הראשוני עד 2020, כך שמטרתו תהיה להעפיל ליורו שייערך ב-12 מדינות שונות ברחבי היבשת.


לפי הודעת ההתאחדות האיטלקית, הערב (שני) נחתם החוזה בין הצדדים והוא יחל לעבוד מיידית. מחר בשעה 13:00 הוא יוצג רשמית במסיבת עיתונאים כמאמן החדש של האזורי.


על פי הדיווחים האחרונים בנושא, מנצ'יני בן ה-53 ירוויח כשני מיליון יורו לעונה, בעוד ברוסיה השתכר כחמישה מיליון יורו. המו"מ בינו לבין ראשי ההתאחדות האיטלקית נמשך מזה זמן רב והוא כעת יחליף את המאמן הזמני לואיג'י די באג'יו, שהחליף את ג'אמפיירו ונטורה שפוטר לאחר הכישלון להעפיל לגביע העולם. עם זניט, בשורותיה חתם לפני כשנה, סיים רק במקום החמישי ולא עמד במטרה כלל – לא רק שלא זכה באליפות, אלא אפילו לא הצליח להשיג את הכרטיס לליגת האלופות.

Roberto #Mancini has signed as the new #Italy Coach!

The @FIGC has reached an agreement with Mancini to start in the role and there will be an official presentation tomorrow at 12:00 CEST in #Coverciano.#VivoAzzurropic.twitter.com/xp9v22Vx5A

— Italy (@azzurri) May 14, 2018

מנצ'יני, שכשחקן היה בבולוניה, סמפדוריה, לאציו ולתקופה קצרה בלסטר, כמובן ששיחק בנבחרות איטליה לאורך השנים, אימן בקריירה את פיורנטינה, לאציו, אינטר, מנצ'סטר סיטי, גלאטסראיי וזניט, עד שהגיע כעת לנבחרת. כמאמן הוא זכה בין השאר בשלוש אליפויות עם אינטר, בשני גביעים עם פיורנטינה ולאציו, בגביע הטורקי ובאליפות אנגליה עם סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי