צפו: 0:3 לארגנטינה על גוואטמלה, 0:2 לברזיל בארה"ב

ארגנטינה
ארגנטינה | AFP

ללא מסי, מרטינס, לו סלסו וסימאונה העניקו ניצחון לאלביסלסטה המתחדשים כבר במחצית הראשונה, פירמינו וניימאר כבשו לסלאו בניו ג'רזי, אורוגוואי ניצחה 1:4 בחוץ את מקסיקו

(גודל טקסט)

בזמן שבאירופה נפתחו משחקי ליגת האומות, בדרום אמריקה נערכו הלילה (בין שישי לשבת) מספר משחק ידידות כשבמוקד ארגנטינה המתחדשת הביסה 0:3 את גוואטמלה, ברזיל ניצחה 0:2 בארה"ב ואורוגוואי דרסה 1:4 את מקסיקו.

ארגנטינה – גוואטמלה 0:3
משחק ראשון של האלביסלסטה מאז ה-4:3 לצרפת ברבע גמר המונדיאל. המאמן החדש ליאונל סקאלוני זימן סגל צעיר, כמובן ללא ליאו מסי שלקח הפסקה מהנבחרת עד להודעה חדשה. בהיעדרו, חלוץ ריבר פלייט גונסאלו מרטינס היה זה שכבש ראשון לארגנטינה מהנקודה הלבנה בדקה ה-27. בדקה ה-35 ג'ובאני לו סלסו, שעבר לאחרונה לריאל בטיס מפאריס סן ז'רמן, הכפיל בבעיטה מחוץ לרחבה ובדקה ה-44 הגיע השלישי, כשג'ובאני סימאונה בעט מזווית לא פשוטה לרשת. במשחקי ההכנה הבאים של האלביסלסטה מצפה להם יריבות לא פשוטות בדמות קולומביה וברזיל.

ארה"ב – ברזיל 2:0 (צפו בתקציר)
גם הסלסאו חזרו לשחק לראשונה מאז הודחו מול בלגיה ברבע גמר המונדיאל וניצחו בניו ג'רזי. צ'יצ'ה פתח בהרכב חזק שכלל שמות כמו הקפטן החדש ניימאר, פיליפה קוטיניו ורוברטו פירמינו כשבצד השני שיחקה נבחרת צעירה ולא ממש מנוסה. כבר בדקה ה-11 דוגלאס קוסטה בישל את ה-0:1 לחלוץ ליברפול ושתי דקות לפני סיום המחצית הראשונה ניימאר הכפיל מהנקודה הלבנה את היתרון, שנשמר עד הסיום כשהמחצית השנייה לא סיפקה יותר מדי רגעים שייזכרו.


ניימאר וברזיל מתאוששים מההדחה במונדיאל (AFP)

תוצאות נוספות
מקסיקו – אורוגוואי 4:1
(ראול חימנס 25, פנדל/ חוסה מריה חימנס 21, לואיס סוארס 32, 40 פנדל, גסטון פריירו 59)

קולומביה – ונצואלה 1:2
(רדאמל פלקאו 55, יימי צ'ארה 90/ דרווין מאצ'יס 4)

אקוודור – ג'מייקה 0:2
(אנר לנסיה 17 פנדל, רנאטו איבארה 49)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי