ספרד נכנסה למירוץ לאירוח יורו 2028

ג'אני אינפנטינו, לואיס רוביאלס, פדרו סאנצ'ס
ג'אני אינפנטינו, לואיס רוביאלס, פדרו סאנצ'ס | ההתאחדות הספרדית לכדורגל, רשמי

לפי מספר כלי תקשורת במדינה, נשיא אופ"א אינפנטינו דן בנושא עם ראש הממשלה סאנצ'ס ויו"ר ההתאחדות רוביאלס איתם נפגש היום, כשבנוסף נידונה האפשרות לארח את המונדיאל ב-2030

(גודל טקסט)
זה אומנם יקרה רק עוד קרוב לעשור, אבל ספרד כבר חושבת על אירוח יורו 2028. נשיא אופ"א ג'אני אינפנטינו נפגש היום בארמון מונקלואה שבמדריד עם ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס ועם נשיא ההתאחדות הספרדית לואיס רוביאלס והצדדים דנו בנושא.


לפי "מארקה" נשקלת האפשרות לארח את יורו 2028 ביחד עם פורטוגל, כשבנוסף נידונה האפשרות לארח את המונדיאל ב-2030 עליו מתמודדות יחד אורוגוואי, פרגוואי וארגנטינה, ומרוקו לבד, אך ב"מארקה" נכתב שהנושא לא מתקדם. לפי "קאדנה סר", האפשרויות הן שאו שספרד תארח לבדה או ביחד עם פורטוגל ומרוקו. הטורניר ב-2030 יציין את שנת ה-100 לגביע העולם ולכן בעקבות רגישות הנושא פיפ"א עשויה לתת את האירוח לאורוגוואי, שאריחה את הטורניר הראשון ב-1930.


מאז גביע העולם ב-1982 ספרד לא אירחה אף טורניר בינלאומי גדול, אך תארח חלק ממשחקי יורו 2020 שייערך במספר מדינות, ומספר משחקים ישוחקו באצטדיון סן מאמס שבבילבאו. על אירוח יורו 2024 מתמודדות טורקיה וגרמניה והזוכה תוכרז החודש, ב-27 בספטמבר. השנה הוכרז שאת מונדיאל 2026 יארחו ארצות הברית, קנדה ומקסיקו, גביע העולם ב-2022 יתקיים כידוע בקטאר.


El presidente de la @rfef, @LuisRubiales, visita junto al máximo responsable de @fifacom_es, Gianni Infantino, el Palacio de la Moncloa para reunirse con el presidente del Gobierno, @sanchezcastejon, quien ha recibido una camiseta firmada por los jugadores de la @SeFutbolpic.twitter.com/wU6YIrs6ZD

— RFEF (@rfef) September 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי