סקולארי הודה: "קיבלתי הצעה מההתאחדות הקולומביאנית"

סקולארי
סקולארי | Gettyimages

אלוף העולם בעבר עם הסלסאו, שבין לבין גם אימן את פורטוגל, הודה כי הוא מתלבט בימים אלו אם להמשיך בפלמייראס איתה זכה באליפות או לשוב ולאמן נבחרת: "ביליתי את רוב 25 השנים האחרונות מחוץ לברזיל"

(גודל טקסט)

אחרי שהוביל בחודש שעבר את פלמייראס לזכייה באליפות ברזיל, המאמן פליפה סקולארי שחגג לאחרונה יום הולדת 70, חשף כי הוא עשוי לשוב ולאמן נבחרות ואף הודה כי הוא מחזיק בהצעה מפתה.

סקולארי, שב-2002 הוביל את נבחרת ברזיל לזכייה במונדיאל, לאחר מכן עבר לאמן את פורטוגל שכמארחת היורו ב-2004 נעצרה רק בגמר וב-2012 שב לקדנציה נוספת ופחות מוצלחת בשורות ברזיל, שלסיומה הגיעה אחרי ה-7:1 לגרמניה בחצי גמר המונדיאל ב-2014, חשף כי ההתאחדות הקולומביאנית פנתה רשמית.

קולומביה מחפשת מחליף לחוסה פקרמן, שאחרי המונדיאל האחרון הודיע על התפטרותו בתום שש שנים בתפקיד, אולם טרם הצליחה במשימה כשהמועמד המוביל היה חואן קרלוס אוסוריו, המאמן שסיים את תפקידו בנבחרת מקסיקו והעדיף לקבל את הצעתה של פרגוואי. קולומביה במונדיאל האחרון הודחה לאנגליה בפנדלים בשמינית הגמר והיא מחפשת מאמן שיוביל אותה לפחות בארבע השנים הקרובות, עד מונדיאל 2022 בקטאר.

"עכשיו כשסיימתי את העונה בברזיל, אפשר לחשוב בבהירות על ההצעה שיש לי מנבחרת קולומביה", הודה סקולארי, "ב-25 השנים האחרונות ביליתי כ-80 אחוז מחיי מחוץ לברזיל, כך שאצטרך גם לשקול את ההצעה מההיבט המשפחתי. יש גם את משפחת פלמייראס שעליי לחשוב עליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי