"אנשי הליגה להגנה יהודית מצרפת תקפו את השוער"

ילד בן 16 מ'כך' הוא שזרק את המצית על פנטו
ילד בן 16 מ'כך' הוא שזרק את המצית על פנטו | צילום: אודי ציטיאט

אוהדי בית"ר ירושלים: "מפחדים להיעצר על משהו שלא עשינו"

(גודל טקסט)

חלק מאוהדי בית"ר ירושלים שנסעו למשחק בשרלרואה חוששים לחזור לישראל מחשש שייעצרו עם הנחיתה בארץ. המעצר יתבצע, אם וכאשר, בגלל חשד למעורבותם בזריקת האבוקות ובפגיעה בשוער הבלגי פנטו במהלך ואחרי התבוסה 5:1, במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

 

 

"קבוצה של אנשים ששייכת לליגה להגנה יהודית בצרפת הם אלה שאחראים לכל המהומה", אמר בשיחה עם ספורט1 אחד מאוהדי בית"ר שנסעו למשחק, "הם נשאו דגלים של 'כך', הם אלה שזרקו את האבוקות ואחד מהם, נער בן 16 הוא שזרק את המצית על השוער הבלגי".

 

 

 

אוהד אחר סיפר לספורט1: "אני מפחד לנחות בארץ ולגלות שאני עצור. אני לא קשור לאירועים הקשים, הלכתי כדי לתמוך בקבוצה שאני אוהב וחיכינו שבע שנים לרגע הזה. באו אנשים שאנחנו לא מכירים והרסו לנו הכל בשניות ספורות. כל הנסיעה וכל ההשקעה ירדו לטימיון".

 

 

לטענת אוהדי בית"ר שנסעו למשחק שררה לפניו אווירה של הסתה נגדם על רקע אנטישמי. אוהדי שרלרואה תקפו אותם ואף עשו לעברם תנועות של זיג הייל ובתקשורת הם תוארו כחוליגנים וכרוצחים.

 

 

אוהדי שרלרואה מצדיעים במועל יד במהלך המשחק (צילום מסך)

 

 

"כולם מדברים רק על מה שאנחנו עשינו", אמר אחד האוהדים, "איש לא מתייחס למה שאנחנו עברנו פה מצד הקהל של שרלרואה. יש לקוות שההתאחדות לכדורגל תפנה לאופ"א כדי שגם שרלרואה תקבל עונש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי