טקטיקה או אווירה: בית"ר נגד בני יהודה

אצילי. יתרון של כישרון
אצילי. יתרון של כישרון | צילום: ערן לוף

הירושלמים מוכשרים יותר, הרוח בשכונה תפתיע? לחמן מתכונן (19:45)

(גודל טקסט)

עם ניצחון אחד ושני הפסדים וחמישה שערים באמתחתה, עושה בני יהודה סימנים של להפוך ולהיות הקבוצה הבלתי יציבה של ליגת העל.

 

זה לא מפליא בהתחשב בעובדה, שכבר 20 שחקנים שותפו מפתיחת העונה וזו אגב הטענה שנשמעת על הבלבול וחוסר היציבות בקורסת של תחתית הפרמיירליג האנגלי, צ'לסי.

 

 

אצל הזהובים, חוסר היציבות אינה מעלה פליאה, לאור העובדה, שמתוך ה-20 הללו, 12 הם מתחת לגיל 23 ואכן בני יהודה של העונה היא קבוצה צעירה מאוד.

 

בקבוצה של דמאיו אין שחקני גיל הביניים. לצד הצעירים, האחרים הינם ותיקים מאוד. אביב חדד, פדרו גלבאן, עזוז ובלדוט.

 


לידור כהן בפעולה. מה עם שערים? (ערן לוף)

 

זה גם לא מפליא לאור העובדה שמול שישה שעזבו השנה, צירפו אבוקסיס ודמאיו שישה בלבד וזאת לקבוצה שעלתה מהלאומית ומתוכם זר אחד, תיירי דובאי.

 

בליגה שווייצרית רכה, הוא היה חלק מעונה מפתיעה של לוצרן עם מקום חמישי בטבלה השוייצרית. הקשר האחורי מחוף השנהב יצטרך לעצור את הקשר הקדמי מראשל"צ, עומר אצילי.

 

דובאי ינסה  לעצור את אצילי דרך אגרסיביות. הקפטן החדש של בית"ר ייקח אותו לקווים, בעיקר לימין.שם יהיה חייב בן צעירי, ליצור חפיפה ודאבל-אפ על אצילי המצוין.

 


גלבאן. ותיקים מול צעירים (עדי אבישי)

 

מבחינתה של בני יהודה, זו טעות גדולה לוותר על הבן של עופר והאח של לירוי, בן השכונה לטובת שון גולדברג המושאל.

 

לבית"ר רביעייה קדמית לא מוערכת. אצילי ודובב גבאי משחקים דרך קבע והשילוב ביניהם אידיאלי. אצילי מגיש, גבאי נע לעומק. אצילי מצטרף נכון בגל שני, דובב מרווח לקווים. אצילי שמאלי, דובב ימני.

 

את כל חמשת השערים שכבשה עד עתה הקבוצה של דראפיץ' בכל המסגרות, כבשו השניים הללו. לצידם בולט חסרונם של שני הכהנים. איציק כבש בשתי העונות הקודמות 15 שערי ליגה, לידור עשרה. איציק לא פתח באף משחק מתחילת העונה, לידור לא סיים אף משחק 90 דקות. איציק כהן כחלוץ משמאל, לידור כקשר מימין יחד עם אצילי וגבאי, לא נראה שהגנת בני יהודה תצליח מולם.

 


דובאיי. יצטרך לעצור את אצילי (ערן לוף)

 

טקטית בית"ר חזקה יותר. הקבוצה והמנורה ללא הפסד ליגה ורואדה, הבלם מוויאדוליד, מצא קבוצה שספגה עד רק שער ליגה בודד. רואדה היה חלק מוויאדוליד, שבעונה הקודמת היתה ההגנה השלישית בחוזקה בליגה השנייה בספרד.

 

לעומת בית"ר, בני יהודה ספגה כבר חמישה. רק שנכון לעכשיו נראה שהאווירה טובה יותר בבני יהודה דווקא ולרוח הקבוצה תהיה השפעה טוטאלית (שבת, ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-19:45) על תוצאת המאבק המעניין הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי