הפועל כפר סבא רוצה אביב סולומון, נירן רוטשטיין חתם

אביב סולומון
אביב סולומון | אריאל שלום

שחקן אשדוד הביע נכונות להצטרף לעולה החדשה, אך במקביל בודק אופציות נוספות. גם שלומי אזולאי החלוץ נמצא בתוכניות. האופציות על הבלם ג'ניה ברקמן והמגן גל פורת מומשו, מגן ק"ש ששיחק רק בגביע הטוטו הצטרף

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)
בהפועל כפר סבא מחכים לחזרתו של המאמן אופיר חיים מחופשה פרטית בארצות הברית כדי להאיץ את ההכנות לקראת העונה הבאה, עונת החזרה של הקבוצה לליגת העל, אך בינתיים בצוות המקצועי ובהנהלה קיבלו מספר החלטות לגבי סגל השחקנים.


מבין השחקנים ששיחקו במועדון בשנה שעברה, בקבוצה מימשו בשבוע שעבר את האופציה על הבלם ג'ניה ברקמן שימשיך לעונה נוספת וכמו כן על המגן גל פורת. מי שעוד צפוי להמשיך הוא הקשר קווין ריינשטיין, שמנהל מו"מ על המשך דרכו במועדון, כשגם הקשר אלמוג אוחיון צפוי להיפגש ביחד עם סוכנו עם ראשי המועדון בימים הקרובים. שחקן נוסף שמחזיק בחוזה וצפוי להישאר הוא הבלם טל מכלוף.


בגזרת החיזוק, הקבוצה החתימה היום (רביעי) המגן נירן רוטשטיין בן ה-26 ששיחק בעונה הקודמת בעירוני קריית שמונה, אך שותף רק במשחקי גביע הטוטו. בנוסף  נראה שחיים יתרכז קודם כל במציאת שחקנים זרים, אך בינתיים, לספורט1 נודע שבקבוצה מהשרון פנו בימים האחרונים למגנה השמאלי של מ.ס אשדוד בעונה האחרונה, אביב סולומון. האחרון, הביע נכונות להצטרף למועדון, אך מנגד, נבדקות לו אופציות נוספות בליגת העל וביניהן בני יהודה.



בהתקפה, בכפ"ס ינסו לצרף את חלוץ בני סכנין בעונה שעברה שלומי אזולאי, אך מודעים לעובדה שקבוצות רבות יילחמו על שירותיו ובשלב זה לא כל כך אופטימיים באשר לאפשרות.



נירן רוטשטיין (הפועל כפר סבא האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי