קורטואה: לכל מקום שאלך אקח איתי את הזאר ולהפך

אדן הזאר עם טיבו קורטואה
אדן הזאר עם טיבו קורטואה | AFP

אחרי הצהרותיו של הקשר ("אולי הגיע הזמן למשהו חדש"), גם שוער בלגיה וצ'לסי מצטרף לחגיגה: "לא חושב שישאירו אותי על הספסל אם לא אחדש חוזה". לאודרופ: "הזאר אמר לי שהוא הולך לריאל". לופטגי התקשר לחאמס

(גודל טקסט)
אחרי עזיבתו הדרמטית של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ריאל מדריד ממשיכה בבנייה שלה מחדש לקראת העונה הבאה כשלא מעט שמות הוזכרו כמועמדים להצטרף לאלופת אירופה כעד כה הוזכרו שבין השאר שמותיהם של אדן הזאר, קיליאן אמבפה, ניימאר ועוד, כשאף דובר על חזרתו של חאמס רודריגס מבאיירן מינכן לבירת ספרד.


הזאר, שהוליך הערב את נבחרת בלגיה למקום השלישי במונדיאל אחרי שכבש שער ב-0:2 על אנגליה, העביר מסר חד משמעי לעיתונאים לאחר המשחק: "אחרי שש שנים נפלאות בצ'לסי, אולי הגיע הזמן שלי לגלות משהו חדש ואחר. בטח אחרי גביע העולם. אני יכול לקבל את ההחלטה אם לעזוב או להישאר, אבל הקבוצה היא זו שתחליט אם היא מסכימה לשחרר אותי. אתם כבר יודעים מה היעד המועדף עליי", סיים כוכב הבלוז ברמז שאינו משתמע לשתי פנים.


בהמשך לדבריו של הזאר, כדורגלן העבר הדני, בראיין לאודרופ, התראיין לעיתון הקרואטי "ספורסטקה נובוסטי" וגילה שהכוכב הבלגי כבר סיפר לו למעשה שיצטרף לריאל מדריד: "דיברתי עם הזאר לפני מספר ימים והוא אמר לי שהוא הולך לריאל מדריד. אני חושב שזה יכול להיות טוב לו וטוב לריאל מדריד. הוא שחקן ברמה עולמית". עוד הוסיף אקס צ'לסי: "אני חושב שאפשרי שניימאר או אמבפה יגיעו לריאל מדריד, אבל אני לא יכול לדבר על זה".


אישור נוסף להתקרבות של הזאר לריאל מדריד מגיע מכיוון חברו בצ'לסי ובנבחרת בלגיה, השוער טיבו קורטואה שהוזכר גם הוא כמועמד לנחות בסנטיאגו ברנבאו ואמר בראיון לעיתון הבלגי "הט לאסטה ניוס": "אדן צריך להישאר איתי תמיד. לאן שאגיע אביא איתי את הזאר והוא יביא אותי איתו תמיד".



קורטואה. יישאר בצ'לסי עד תום החוזה (Gettyimages)


חוזהו של השוער בצ'לסי יסתיים בסוף יוני 2019 והוא העביר מסר ברור להנהלת הקבוצה: "אני אדבר עם הסוכן שלי ואראה מה האפשרויות. לא פוסל כלום. אני יכול גם להישאר בצ'לסי. אנשים תמיד מתלוננים ששחקנים לא תמיד משלימים את החוזים שלהם ואני עשוי לעשות את זה. אני לא חושב שישאירו מישהו ברמתי על הספסל גם אם לא אחדש את החוזה". אגב, העיתונאי הספרדי פיפי אסטראדה דיווח בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" שהשוער כבר נמכר למעשה לריאל מדריד תמורת 35 מיליון יורו.


במקביל, כאמור, קשור נוסף שעשוי לשחק בקבוצה בעונה הבאה הוא אחד שכבר מכיר אותה לא רע – חאמס רודריגס – שבילה שלוש עונות באלופת אירופה לפני שעבר בהשאלה לבאיירן מינכן. לפי "מארקה", הקולומביאני להוט לחזור לקבוצה אחרי עזיבתו של זינדין זידאן, שלא חשב שהוא עובד מספיק קשה ולא לקח אותו בחשבון. המאמן החדש, ז'ולן לופטגי, מעריך יותר את יכולתו וכישרונו של חאמס ומתעקש שהוא יהיה חלק מהפאזל שלו בעונה הבאה. לפי הדיווח, לופטגי התקשר לחאמס וביקש ממנו לפנות לראשי באיירן מינכן כדי לשכנע אותם שיחזור למדריד כבר הקיץ. כזכור, חאמס רודריגס הושאל אשתקד עד יוני 2019 לאלופת גרמניה, שבנוסף מחזיקה באופציה לרכוש אותו, כך שהדברים תלויים בה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי