הבעלים/שחקן הראשון בכדורגל העולמי: דידייה דרוגבה

דידייה דרוגבה
דידייה דרוגבה | צילום: Gettyimages

החלוץ, כבר בן 39, רכש את פיניקס רייזינג: "המאמן יחליט אם אשחק". וגם: יונייטד מפרגנת לרונאלדו, פאוליניו הסתבך ומאמנו הקודם של אצילי הסתדר

(גודל טקסט)
19:30: קאסמירו פספס את הטיסה בגלל בדיקת סמים
מסבר שאצל ריאל מדריד, שניצחה 1:2 את באיירן, מחוץ למגרש לא הכל הולך חלק. קשר הקבוצה קאסמירו פספס את הטיסה חזרה למדריד בשל בדיקת סמים אליה נלקח, לא הספיק להגיע לשדה התעופה ובילה לילה נוסף בגרמניה.

14:30: בני יהודה נקנסה בבית הדין של ההתאחדות
ברק אברמוב ייאלץ לשלם 9,000 שקלים לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל הרשיע את המועדון בזריקת כוס קולה מיציע אוהדי הקבוצה. זו הפעם הרביעית שהמועדון נענש בשנה האחרונה על השלכת חפצים.



קאסמירו. בילה לילה נוסף בגרמניה (Gettyimages)


14:20: לוקאס אלקראס מונה למאמן נבחרת אלג'יריה
רק השבוע הפתיעה גרנאדה כשהודיעה על מינויו של טוני אדאמס למאמן הקבוצה, מה שכמובן עלה ללואקס אלקארס בפיטוריו, והיום הוא כבר חתם על חוזה כמאמן נבחרת אלג'יריה. הוא יהיה המאמן הרביעי בשנה האחורנה, אחרי שכריסטיאן גורקוף עזב באפריל בשנה שעברה, מילובאן ראייבאץ' הסרבי התפטר לאחר שני משחקים והבלגי ג'ורג' לייקנס פוטר אחרי הכישלון באליפות אפריקה.

The Algerian Federation set announce Lucas Alcarez, former Granada manager, as new coach of Algerian national team. pic.twitter.com/MpDyFqq6Xw

— Maher Mezahi (@mezahimaher) April 13, 2017


13:00: משישה מועמדים בפרמייר-ליג ייבחר אחד
אחרי שארגון השחקנים באנגליה פרסם את ששת המועמדים לשחקן העונה בפרמייר-ליג, פרסם האתר "WHO SCORED" מעט נתונים על כל אחד מהם. מי אתם חושבים שראוי – אדן הזאר, אנגולו קאנטה או שאולי דווקא לא אחד השחקנים של צ'לסי? הנתונים לפניכם

GRAPHIC: The 2016/17 PFA player of the year candidates — Of the 6 nominees, who do you think deserves the award? pic.twitter.com/XxdE8IhuvM

— WhoScored.com (@WhoScored) April 13, 2017

12:00: מיקאיל אנטוניו גמר את העונה
ווסטהאם יונייטד רחוקה רק שמונה נקודות מהקו האדום, רושמת עונה חלשה להחריד מבחינתה והבוקר המנג'ר סלאבן ביליץ' אף אישר כי הקשר מיקאיל אנטוניו, כוכב הקבוצה העונה, לא הצליח להתאושש מפציעתו וישוב רק בעונה הבאה.


אנטוניו. כבר לא ישוב למדי הפטישים העונה (Gettyimages)


10:39: פאוליניו יגורש מסין?
כוכב גוואנגז'ו אברגרנדה, הברזילאי פאוליניו, הסתבך בסין לאחר שהעלה תמונה לצדה של כוכבת הפורנו היפנית, צוקסה אאוי, בפרסומת לחברת הימורים. כידוע, הימורים ופורנו אינם חוקיים בסין ולכן על פי דיווחים שונים פאוליניו נמצא בסכנת גירוש מסין.



פאוליניו וכוכבת הפורנו. הסתבך בגלל פרסומת


10:30: מוחמד גאדיר התהפך עם האוטו ונפצע באורח קל
אחרי שאתמול מכוניתו של בלם הפועל באר שבע וויליאם סוארס הוצתה, לטענת המשטרה ככל הנראה כתוצאה מטעות בזיהוי, הבוקר (חמישי) התברר כי גם רכבו של חלוץ חלוץ האלופה, מוחמד גאדיר,  ניזוק בצורה קשה.


בשונה מהמקרה של סוארס, גאדיר התהפך עם רכבו הלילה ונפגע בצורה קלה, כך לפי עמוד האוהדים של הפועל באר שבע "וסרמיליה". 




10:00: היסטוריה בכדורגל – בעלים-שחקן ראשון, וקוראים לו דידייה דרוגבה

חלוץ צ'לסי וחוף השנהב לשעבר, דידייה דרוגבה בן ה-39, רכש את קבוצת הכדורגל פיניקס רייזינג מליגת ה-USL בארצות הברית והפך לשחקן/בעלים הראשון אי פעם, לאחר שהתייעץ בנושא עם רומן אברמוביץ', חברו הטוב ובעלי צ'לסי. דרוגבה וחבריו ו/או שחקניו מדורגים במקום התשיעי בלבד במחוז המערבי.

החלוץ כעת הוא חלק מקבוצת של עשרה אנשי עסקים שמחזיקים בפיניקס רייזינג, והוא בחר להיות בעלים על פני השתלבות בצוות המקצועי של צ'לסי כעוזר של אנטוניו קונטה או מעבר לליגה הסינית.

 

Happy to announce I have signed with @PHXRIsingFC and will be part of the ownership group hoping to take Phoenix to the MLS #Drogba2PHXpic.twitter.com/h1eefmqgJL

— Didier Drogba (@didierdrogba) April 12, 2017
 

"זה האתגר הכי גדול בחיי", אמר דרוגבה לאחר ההכרזה, "שיחקתי במונטריאול 18 חודשים וראיתי איך הכדורגל מתקדם בארצות הברית. אני מופתע שהסיפור לא דלף. לא אתערב למאמן, אני שחקן והוא יחליט אם לשתף אותי או לא. הדבר העיקרי שאעשה יהיה לבנות את הקבוצה ולעזור לה כדי להיות ב-MLS. זו הכוונה העיקרית שלי ברכישת הקבוצה". 

Didier Drogba has scored 286 goals at club level over his career:
 71 164
 8
 20
 23

The story continues… pic.twitter.com/GJcLV5q6GK

— Squawka Football (@Squawka) April 12, 2017

09:50: מנצ'סטר יונייטד לא שכחה לברך את כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו הפך לסופרסטאר בקנה מידה עולמי כשעבר למנצ'סטר יונייטד, והשדים האדומים לא שכחו לברך את מי שהפך להיות כוכב ריאל מדריד על הגעתו ל-100 שערים במסגרת האירופית.

Where it all began…

Congratulations to @Cristiano on scoring  European goals!  pic.twitter.com/0jThuO8IlG

— Manchester United (@ManUtd) April 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי