רום גפן חתם בעירוני נהריה, אלפסי: מאמינים בשחקן הישראלי

רום גפן
רום גפן | האתר הרשמי

הקומבו גארד ששיחק אשתקד בלאומית הצטרף לשנתיים ובכך הקבוצה הצפונית השלימה את בניית הסגל לעונה שבפתח. יו"ר המועדון: "מימשו את המטרה. זו הבעת אמון בשחקנים תוצרת כחול לבן". האימונים יתחילו בעוד כשבועיים

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)
עירוני נהריה נהריה החתימה היום (שני) את הקומבו גארד רום גפן לשנתיים ובכך, על פי ההודעה הרשמית שפרסם המועדון, השלימה את הסגל לעונת 2018/19. הקבוצה תפתח את האימונים באופן רשמי בעוד כשבועיים.


גפן (24) שיחק אשתקד בגליל עליון מהליגה הלאומית והעמיד במדיה ממוצעים של 12.9 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים ב-31 דקות למשחק.


יו"ר הקבוצה הצפונית ניסים אלפסי אמר לאחר צירופו: "אני שמח על החתמתו של אור ובפרט על הצעירים שיש בקבוצה. שמנו מטרה והיא השחקן הישראלי בו אנחנו מאוד מאמינים. הצוות הניהולי והמקצועי בראשותו של רועי שילינג והמאמן מיקי גורקה מימשו את המטרה".


אלפסי הוסיף: "כל שחקן שהצטרף לקבוצה חתם לפחות על חוזה לשנתיים וזו הבעת האמון שהמועדון שלנו רוכש לשחקן הישראלי. אני בטוח שהשחקנים יחזירו על המגרש. בנוסף, יעלו העונה שני שחקנים ממחלקת הנוער הגדולה של עירוני נהריה". 


 

גפן מצטרף ליפתח זיו, ניב משגב, דגן יבזורי, אור סולומון ואיגור נסטרנקו בסגל הישראלי של מיקי גורקה, שמחזיק בארבעה זרים – מייק הנרי, ג'סטין אדוארד, נאנא פולנד וטרי אלן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי