יונאס ספרופולוס רוצה לחזק את הסגל: ווייט ובראון מועמדים

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | האתר הרשמי

המאמן היווני של מכבי תל אביב יפתח את הקדנציה בצהוב באופן רשמי עם שני מפגשים קשים נגד אנדולו אפס בחוץ ופנרבחצ'ה בבית. בצוות המקצועי בוחנים אפשרות לצרף פורוורד נוסף לקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתחילה שוב, עידן חדש. מחר (שלישי) תפגוש האלופה הישראלית את אנדולו אפס במחזור השמיני של היורוליג כשלראשונה יעמוד על הקווים יונאס ספרופולוס שהחליף את נבן ספאחיה שפוטר לאחר ההפסד לגראן קנריה שהוריד את הקבוצה למאזן 6:1.

המאמן היווני אולי עוד לא מכיר כל כך את שמות השחקנים ולא הוצג עדיין לקהל ולתקשורת באופן רשמי, אבל כבר ניצבת בפניו משימה לא פשוטה כשהוא צריך לשמור על סיכויי הצהובים להעפיל לשלב הבא. יומיים לאחר משחקו הראשון יתקיים מחזור יורוליג נוסף בו תגיע פנרבחצ'ה להיכל מנורה בתל אביב. ג'רמי פארגו, שכמובן נמצא עדיין בטיפולים בארצות הברית, ימשיך להעידר מהסגל.

המאמן היווני שמבין שהסגל שלו זקוק לשיפור משמעותי ומתלבט בין כמה אופציות לשחקני חיזוק, כשכרגע שתי האופציות המרכזיות הם הפורוורדים דריק בראון ואוקורו ווייט.

 

בראון, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה שתפגוש את מכבי תל אביב מחר, אנדולו אפס, קלע בעונה הסדירה ביורוליג 12.3 נקודות בממוצע והוריד 5.5 ריבאונדים. השחקן בן ה-31 שנבחר במקום ה-40 של דראפט 2009 שיחק בין היתר בשארלוט, ניו יורק ניקס ולוקומוטיב קובאן. ווייט בן ה-26, שהיה מועמד למכבי כבר בקיץ, מחזיק בניסיון אירופי מצומצם יותר אבל העביר את העונה החולפת במיאמי היט מה-NBA.

אנדולו אפס לא תגיע על מנת לשמש תפאורה לבכורה של ספרופולוס. הטורקים ניצבים במקום הרביעי, ניצחו כבר העונה את פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס ומחזיקים במאזן חיובי 2:5. היווני צריך להוכיח כבר מהמשחק הראשון את האמון שההנהלה הצהובה נתנה בו ולהראות את יכולת האמון שהעלתה את אולימפיאקוס לשני גמרים רצופים ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי