קטש: "ניצחון חשוב במיוחד". ספרופולוס: "החטאנו וזה פגע בנו"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-92:98 על מכבי תל אביב בארנה: "אם זה לא היה נגדם, היה לנו קשה הרבה יותר להביא אנרגיות". המאמן המפסיד: "הקבוצה שטעתה פחות היא זו שניצחה בסיום"

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה העונה פעמיים בקלאסיקו, הפועל ירושלים גברה הערב (שני) על מכבי תל אביב 92:98 בתום דרמה גדולה והארכה בארנה וחזרה לחייך לאחר שסיימה בשבוע שעבר את דרכה בליגת האלופות של פיב"א.

ג'יימס פלדין המצוין הוביל את הפועל ירושלים עם 23 נקודות ואמארה סטודמאייר הוסיף 22. מנגד היה זה סקוטי ווילבקין שצלף 22 משלו וג'ון דיברתולומיאו תרם 21 שלא עזרו לצהובים לחזור לתל אביב עם ניצחון.

המאמן המנצח עודד קטש סיכם: "אם זה לא היה משחק מול מכבי, היה לנו הרבה יותר קשה להביא את האנרגיות. רצינו להביא את הפיינל-פור האירופי לירושלים, זו הייתה אכזבה גדולה מאוד, ואפשר היה לראות שזה פגע בנו ברבע הראשון. בסיטואציה שנוצרה, היה חשוב במיוחד שננצח מול יריבה איכותית ומלאה בכישרון".

יאניס ספרופולוס המאוכזב הסביר בקצרה: "הקבוצה שטעתה פחות היא זו שניצחה את המשחק בסיומו. הצלחנו לחזור מפיגור ברבע האחרון, הגענו להארכה עם מומנטום, אבל החטאנו ממצבים נוחים וזה פגע בנו לרוע המזל".


עודד קטש בטירוף במהלך המשחק בארנה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי