העתודה מוכנה לאליפות אירופה. בלאט: עשינו הכנה מעולה

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

קפטן הנבחרת מוכן לטורניר שייפתח בשבת. קטש: "מתרגשים. בלאט מהטובים באירופה לגילו"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת אליפות אירופה שתיפתח בשבת בכרתים. הנבחרת תצא בסוף השבוע לאליפות ותפגוש במשחק הראשון את לטביה. למחרת יפגשו שחקניו של עודד קטש את ליטא החזקה וביום שני את אוקראינה.


לפי השיטה הנוכחית כל הנבחרות עוברות לשלב הבא ויפגשו בהצלבה נגד הבית הכולל את סרביה, איטליה, ספרד וסלובניה, מה שהופך את הבית מוקדם ללא משמעותי במיוחד. המנצחת של המשחק הזה תעלה לרבע הגמר ותתמודד על המדליות והמפסידה תרד למשחקי ההישרדות בדרג א'.





סגל הנבחרת כולל את הקפטן תמיר בלאט שמונה לקפטן העתודה, רועי הובר, גיל בני, עומר כהן, יובל זוסמן, אריאל נבון, תום ספיר, נתנאל ארצי, מיכאל מושקוביץ', מירון רוינה, דניאל קופרברג ויונתן רבינוביץ'.


"זה כבוד גדול להיות הקפטן, יש עליי הרבה אחריות", התייחס תמיר בלאט לתפקיד שקיבל, "עשינו הכנה מעולה ואני מקווה שהתוצאות גם יהיו מעולות. אני מרגיש שיש עליי יותר אחריות, גם בגלל שאני הרכז, ואני מקווה להביא את זה לידי ביטוי".



קטש והשחקנים, מתחילים להרגיש מתח (איגוד הכדורסל)


הרכז התייחס גם לציפיות שלו בטורניר וכיוון גבוה: "אנחנו לא מפחדים מאף אחת, נבוא ממוקדים ונשיג תוצאות טובות. אנחנו יכולים לשאוף מעבר להישרדות בדרג א', אנחנו תמיד שואפים גבוה. זאת שיטה מאוד מוזרה שמשחק 4 קובע הכל, אם עולים לרבע הגמר או לא. אני מקווה שננצח אותו והשמיים הם הגבול".



המאמן עודד קטש הוסיף: "אני מאוד נהנה ומתחילים להרגיש את המתח וההתרגשות. ניצבת לפנינו משימה לא פשוטה עם אליפות קשה ואינטנסיבית. ההגרלה מאוד קשה, אבל לפחות בטורניר באיטליה התחלנו לשחק יותר טוב. השחקנים פה מאוד רוצים להצליח, מאוד מחויבים, וזה כיף".



הציפיות מבלאט: "תמיר הוא בין השחקנים המובילים שלנו והגארד הבוגר שלנו. הוא לקח צעד קדימה מבחינת המנהיגות שהוא משרה במגרש ומחוצה לו. אני מצפה שהוא ינהיג את הנבחרת. הוא הרכז המוביל והדומיננטי שלנו ואחד הגארדים הטובים באירופה בגילו".


השיטה: "השיטה הזאת מאוד מוזרה. בתור מאמן במדינה עם פיינל-פור אני לא יכול להלין על שיטות אחרות, כך שאני רגיל לשיטות מוזרות. זה גורם לך להתייחס לבית הראשון קצת אחרת והמשחק הרביעי והלאה הם הקובעים".


הסיכויים: "אני חושב שאנחנו שווים יותר מהישרדות בדרג א'. באליפויות כאלה צריך גם טיפה מזל ולהישאר בריאים ולהופיע נכון במשחקים החשובים באמת בשיטה הזאת. אנחנו מוצלבים עם בית שכל הנבחרות בו חזקות אבל עדיין אני חושב שיש לנו איכויות לנצח ביום נתון כל קבוצה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי