עוד נבחרת עם אופי: 85:88 לנוער בהארכה מול פולין

עמית עבו
עמית עבו | איגוד הכדורסל

הבחורים של אברהמי כפו הארכה עם שלשה של עבו (9 נק' ו-9 אס') והפכו פיגור לניצחון בתוספת הזמן בדרכם לרבע הגמר אליפות אירופה דרג ב'. המאמן: "עוד לא הבטחנו את המקום הראשון"

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער ניצחה היום (ראשון) 85:88 אחרי הארכה גם את פולין החזקה באליפות אירופה עד 18 דרג ב' הנערכת בטאלין, אסטוניה ועלתה למאזן של 0:3 בבית ג' שהבטיח מעשית גם אם לא תאורטית את מקומם ברבע הגמר רק שתי קבוצות מתוך שש עולות מארבעת הבתים הבית לרבע ורק שלוש מהן יעלו בחזרה לדרג א'.

הנבחרת של שרון אברהמי פיגרה 80:77, 15 שניות לסיום המועד החוקי, אבל אז התרומם כוכב הנבחרת ונוער מכבי תל אביב עמית עבו, דפק שלשה ושלח את הקבוצות להארכה. גם כאן גילו השחקנים בכחול לבן הרבה אופי. דומיניק ווילצ'יק העלה עם שלשה את מאזנו האישי ל-29 נקודות וקבע 82:85 לפולנים, אבל הסנטר תומר לוינסון (18 נק' ו-11 ריב'), המצטיין במשחק, והפורוורד יותם חנוכי (14 נקודות) הלכו לקו וניצחו על המהפך.

הפולנים פתחו חזק את המשחק ועלו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון (7:20) אבל שלוש שלשות של יותם חנוכי עזרו לנבחרת לסגור עד 29:28 במהלך הרבע השני ועוד זריקה מחוץ לקשת של הגארד אופק מלכה קבעה 39:40 לישראל. למחצית ירדו שתי הקבוצות בשוויון 46:46.


גם להם יש אופי. נבחרת הנוער (איגוד הכדורסל)

"כיף גדול, מרוצים וגאים בחבר'ה על ניצחון גדול, סיכם שרון אברהמי, "פתחנו רע עם 19:3 אבל חזרנו לאט לאט והאמנו כל הזמן. זאת נבחרת כמו כל נבחרות ישראל שלא מוותרת. עוד לא הבטחנו את המקום הראשון וחשוב מאוד לנצח את רומניה כדי לסיים ראשונים. חלק מההחלטות שלנו בסיום היו יואב שמיר ורן ששון העוזרים שלי שעושים עבודה גדולה כמו כל הצוות".

קלעו לנבחרת: אופק מלכה 19 נק', לוינסון 18 (ו-11 ריב'), חנוכי 14, עבו 9 (ו-9 אס'), נועם אביבי 8, רז אדם ויאיר קרביץ (13 ריב') 7 נק' כ"א, תומר פורת 4 ודביר רינגולד 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי