נבחרת הנוער תתמודד מול דנמרק ברבע הגמר

נבחרת הנוער כדורסל
נבחרת הנוער כדורסל | איגוד הכדורסל

אליפות אירופה עד 18 דרג ב': ישראל הביסה 49:80 את אזרביג'אן וסיימה ראשונה את בית 3 במאזן 0:5. הדנים הביסו את אירלנד 65:86 וסיימו במקום השני בבית 4

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער נותרה הערב (רביעי) מושלמת (0:5) בתום המחזור האחרון בשלב הבתים של אליפות אירופה דרג ב' כאשר הביסה 49:80 את אזרביג'אן החלשה ועלתה לרבע הגמר מול דנמרק. השחקנים של שרון אברהמי סיימו במקום הראשון בבית 3 וייפגשו עם הדנים, שסיימו במקום השני בבית 4 אחרי שהביסו את אירלנד 65:86.

שאר משחקי רבע גמרו: אסטוניה – פולין, בריטניה – בולגריה, קרואטיה – הולנד. רק שלוש הראשונות באליפות יזכו בכרטיס הנכסף לדרג א'.

כמו במשחק נגד רומניה בשלישי (55:89) התוצאה הוכרעה כבר במחצית הראשונה (22:48 לישראל) כך שהשנייה היתה רק לפרוטוקול. כידוע ישראל הבטיחה את המקום הראשון עוד לפני המשחק בגלל עדיפות על פולין אותה ניצחה הנבחרת במחזור השלישי 85:88.

אברהמי העניק הזדמנות במשחק לשחקני קצה ספסל כמו למשל לסנטר גבריאל צ'צ'אשווילי (רשם רק 12 דקות בטורניר ולא קלע). השחקן בן ה-17 מעמק יזרעאל חגג מול היריבה החלשה עם 12 נקודות ושישה ריבאונדים. תומר לוינסון הוביל את קלעי הנבחרת עם 14 נקודות ושמונה ריבאונדים ועמית עבו סיים 12 נקודות וחמישה אסיסטים.

עוד קלעו לישראל: אופק מלכה 11 נק', יותם חנוכי 6, יאיר קרביץ, רז אדם, נועם אביבי, אלון דרוקר ושחר אמיר 5 כ"א.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי