אדלשטיין: משעור הודיע לפני תחילת הקמפיין שלא יגיע הקיץ, לא שהוא פצוע ויגיע בהמשך

ארז אדלשטיין
ארז אדלשטיין | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל דיבר לפני היציאה לטורניר ההכנה ברוסיה: "יש נהלים ויש סדר, מדברים על מי שכאן". מקל: "רומניה לא הנבחרת הכי טובה שיש, היו לנו דקות יפות מולם"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תמריא מחר בצהריים לסנט פטרסבורג שם תופיע במסגרת טורניר הכנה לאליפות אירופה. המשחק הראשון יערך בשבת בשעה 15.00 נגד פינלנד, והמשחק השני יתקיים ביום ראשון בשעה 12.30 בצהריים נגד רוסיה.


"המטרה במשחקי ההכנה האלה היא להחזיר את חדות המשחק", התייחס ארז אדלשטיין לטורניר, "אנחנו הולכים לפגוש עכשיו שחקני יורוליג ונפגוש יכולות קליעה ברמה הכי גבוהה. אנחנו משחקים הרבה בשנים האחרונות עם הרוסים, ושחקן כמו מוזגוב הוא הכנה לגבוהים שניתקל בהם באליפות. ברמה הגבוהה צריך לדעת לשחק יותר מהר ויותר פיזי".
 

המאמן התייחס גם לסאגת כארם משעור שהורחק אתמול באופן סופי מהקמפיין הקרוב: "אני מדבר על מי שנמצא, לא על מי שלא נמצא. אני קורא ושומע דברים שהם כל כך רחוקים מהמציאות אבל זה בסדר. אני מזכיר לכם שבקמפיין הראשון שלי יוגב אוחיון לא היה, ושבקמפיין השני פניני והלפרין לא היו. אנחנו מדברים על מי שנמצא וגם אז לא דיברתי על מי שלא נמצא. כארם שלח לי ביום חמישי, חמישה ימים לפני תחילת הקמפיין, הודעה שהוא מודה לי על הזימון אבל שהוא לא מתכוון להגיע בקיץ הזה. הוא לא אמר לי שהוא פצוע ושהוא יגיע בעוד שבועיים. העברתי את זה למנהלי הנבחרת ואני לא מתעסק עם זה. יש פה נהלים ויש פה סדר".


משעור. ידע מראש שלא יגיע

משעור. ידע מראש שלא יגיע


גל מקל
הוסיף: "אלה שני משחקי הכנה ברמה גבוהה לאליפות אירופה. גם רוסיה עם סגל מאוד איכותי וגם פינלנד עם שחקנים טובים. זה לוח זמנים לא פשוט. היה לנו טורניר ברומניה, עשינו פה כמה ימי אימונים טובים ואנחנו רוצים באמת לראות את גרף ההשתפרות. רומניה אמנם לא הנבחרת הכי טובה שיש אבל היו לנו דקות יפות מולם. צריך להרים את הרמה מול שתי יריבות מאוד חזקות".


הרכז התייחס גם לפציעה של הכוכב האיטלקי דנילו גלינארי, שנפגע בידו בעקבות אגרוף ששלח נגד שחקן הולנדי במשחק הכנה: "אנחנו פחות מתעסקים כרגע באיטליה. ברור שזו אבידה גדולה מבחינתם, אבל אנחנו צריכים להתרכז בלהכין את עצמנו למטרה שלנו בעוד חודש. ברור שהוא שחקן מאוד משמעותי אבל אני רוצה להתרכז בזה שאנחנו נישאר בריאים ונגיע בריאים בעוד חודש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי