חצי גמר אליפות אירופה: נבחרת הנוער הפסידה 75:69 לקרואטיה

נבחרת הנוער
נבחרת הנוער | איגוד הכדורסל

ניצחון היה מעלה את שחקניו של שרון אברהמי לדרג א', ההפסד מותיר אותם בדרג ב'. מחר תפגוש ישראל את אסטוניה בקרב על המקום השלישי.

(גודל טקסט)

 נבחרת הנוער של ישראל  נוצחה הערב (שבת) 75:69 במשחקה מול נבחרת קרואטיה בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב'. הכחולים לבנים שהצליחו מעל ומעבר באליפות, חיפשו ניצחון על היריבה החזקה, שהיה מעניק להם העפלה לדרג א' ולגמר מול בריטניה.


אתמול, ברבע הגמר, הביסה ישראל את דנמרק 55:80, אבל הפעם חיכתה לה משוכה גבוהה בהרבה.  ניצחון הערב, היה מקפיץ כאמור את ישראל לדרג א' האירופי באופן אוטומטי, ההפסד הותיר אותם בדרג ב'. 


ישראל עלתה לפרקט עם יאיר קרביץ, תומר לוינסון, תומר פורת, שחר אמיר ועמית עבו. שחקניו של שרון אברהמי פתחו טוב את המשחק, הציגו יכולת הגנתית טובה ועבו הוליך אותה ליתרון 2:6. הקרואטים הגיבו מהר והצליחו לבצע מהפך, ג'ורדנו השלים ריצת 0:8. נבחרת ישראל חזרה לעניינים, עבו המשיך לתת משחק מצוין וארבע נקודות של לוינסון החזירו את היתרון לישראל. בסיום הרבע, 17:18 לישראל. 


גם הרבע השני היה צמוד בשלוש הדקות הראשונות, אבל נבחרת ישראל הורידה הילוך וקרואטיה ניצלה זאת כדי לרוץ 0:7 ולברוח. שחקני נבחרת ישראל החזירו בריצה של עבו ולוינסון, הקרואטים הגיבו מהר עם 0:10 ועלו ליתרון דו ספרתי ראשון. סל של באיו חתם רבע שני רע של ישראל, עם 34:44 לקרואטיה. 



מאמן הנבחרת שרון אברהמי. נותר בדרג ב' (איגוד הכדורסל) 


ברבע השלישי, הקרואטים קלעו רק אחרי ארבע דקות, אבל ישראל לא הצליחה לנצל זאת מלבד שלשה של קרביץ. עבו ולוינסון ניסו להשאיר את הנבחרת קרובה לקרואטים, אבל ללא הצלחה. שלשה של קרביץ צימקה ל-46:57 לזכות הקרואטים בסיום הרבע השלישי. 


לוינסון ואדם החזירו בתחילת הרבע הרביעי את הפער לחד ספרתי, קרואטיה קלעה בעיקר מהעונשין ושמרה על מרווח ביטחון. שלשות של לוינסון ומלכה צימקו לחמש נקודות בלבד, 63:68 לקרואטיה. שתי קליעות מוצלחות מהקו, דקה לסיום הגדילו את הפער לשבע – 63:70. בסיום, 69:75 לקרואטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי