שון דוסון: אין בנבחרת אף שחקן שנמצא מעל כולם

שון דוסון (התאחדות הכדורסל הרוסית)
שון דוסון (התאחדות הכדורסל הרוסית) | איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תחזור לארץ אחרי הניצחון על רוסיה והזכייה בטורניר ההכנה בסנט פטרסבורג, הגארד: "כולם נתנו אקסטרה וחיפו על אלו שהיו חסרים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תחזור היום (שני) מטורניר ההכנה בסנט פטרסבורג, אותו סיימה במקום הראשון לאחר שניצחה את רוסיה. הנבחרת המארחת הציגה יכולת חלשה ולא משכנעת, והחבורה בכחול-לבן ניצלה זאת כדי לרשום ניצחון נוסף במשחקי ההכנה שהכניס ביטחון לשחקנים.

בנבחרת מרוצים שהניצחון הושג ללא שלושה שחקנים משמעותיים – יוגב אוחיון, גל מקל ועומרי כספי שלא נטלו חלק במשחק. בניגוד לכספי הפצוע שלא המריא כלל לטורניר, צמד הרכזים נעדרו רק מהמשחק האחרון ויעברו בדיקות רפואיות כדי לברר את חומרת הפציעה. מקל סובל מנפיחות בבררך ויעבור בדיקת MRI בעוד אוחיון סובל מפציעה בשריר התאומים ויעבור בדיקת אולטרה סאונד.

שון דוסון, שניצל את הסיטואציה עם 18 נקודות, התייחס לשחקני המשנה שלקחו צעד קדימה ומלאו את החלל: "היינו חסרים הרבה שחקנים והיה חשוב שלא יהיה אפקט וואקום ושכולם יתרמו, יתנו אקסטרה ויחפו על השחקנים החסרים. אני חושב שהוכחנו שיש לנו סגל של 12-14 שחקנים שיכולים לתרום ולשחק. זה מה שחשוב בנבחרת – שאין אף אחד שהוא מעל כולם ושכולם יכולים לתרום אותו דבר. כל ניצחון זה כיף, במיוחד על נבחרות טובות כמו רוסיה ופינלנד וכל ניצחון בדרך שווה הרבה".

שון דוסון. נכנס לוואקום (התאחדות הכדורסל הרוסית)
שון דוסון. נכנס לוואקום (התאחדות הכדורסל הרוסית) 

הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי