ישראל עדיין ללא הפסד אחרי 69:78 על בריטניה בדרייב-אין

גל מקל עם עומרי כספי
גל מקל עם עומרי כספי | עדי אבישי

הבחורים של ארז אדלשטיין נותרו מושלמים הקיץ ורשמו דאבל על הבריטים. מקל, זלמנסון ודוסון החזירו את הכחולים-לבנים מפיגור מוקדם. המאמן: "יש התרגשות כשמשחקים מול הקהל"

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורסל הישראלים כבר יכולים להריח את היורובאסקט, שנמצא ממש מעבר לפינה ויגיע לתל אביב ב-31.8. הערב גם היתה להם הזדמנות לחזות בפעם הראשונה הקיץ בנבחרת ישראל שאירחה את בריטניה בהיכל הדרייב-אין, ורשמה עוד ניצחון, 69:78.


אמש גברה ישראל על הבריטים 62:90 במשחק שהיה סגור, אלא שמי שפתחו טוב יותר הערב היו דווקא האורחים ששיחקו חזק וטסו ל-16:24 בסיום עשר הדקות הראשונות. עידן זלמנסון שמר על הנבחרת במשחק עם עשר נקודות ותשעה ריבאונדים.
 

הבחורים של ארז אדלשטיין התעשתו וחזרו לעצמם ברבע השני בהובלת גל מקל המצוין (16 נקודות) ושון דוסון, שרשם דאנק אדיר מאסיסט של מקל. ישראל עוד פיגרה בנקודה במחצית אבל רבע שלישי של 15:25 לטובתה נתן יתרון, שלא ברח עד לסיום.


מקל עם כספי. יופי של משחק לגארד

מקל עם כספי. יופי של משחק לגארד (עדי אבישי)


אדלשטיין המשיך בקו שהנחה אותו עד כה במשחקי ההכנה, וחילק את הדקות בין השחקנים כך שאף אחד לא חצה את רף 30 הדקות. אצל הבריטים היו אלו אנדרו לורנס (15) ודן קלארק (12) שהצטיינו אך ללא הועיל. ביום שישי (16:00) תארח הנבחרת את סלובניה ביד-אליהו. המאמן אמר בסיום: "שמח שהשחקנים לקחו אחריות, מרגש לשחק מול הקהל וראו את זה על המגרש".


קלעו לישראל:
מקל 16, זלמנסון 10, דוסון והלפרין 9 כל אחד, אליהו 8, כספי 7, האוול 6, אוחיון 5, טימור ובלייזר 4 כל אחד, פניני ושמחון שותפו אך לא רשמו נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי