מסתמן: עמית שמחון ינופה מהסגל. שביעות רצון בנבחרת מהמשחק בפולין

שמחון
שמחון | אודי ציטיאט

אדלשטיין צפוי להודיע בשבוע הבא מי המנופה האחרון. פניני אחרי הניצחון בפולין: "הוכחנו אופי", מקל: "מבסוטים מהניצחון"

(גודל טקסט)
 נבחרת ישראל שבה למסלול הניצחונות לאחר שגברה 74:77 על נבחרת פולין במסגרת טורניר ההכנה האחרון שלה ליורובאסקט. המשחק היה שקול לרוב אורכו אך הוכרע לבסוף לזכות חניכיו של אדלשטיין לאחר ריצה טובה שלהם בסיום שהבטיחה את הניצחון השמיני במשחקי ההכנה.


הצוות המקצועי החליט להעניק מנוחה ליוגב אוחיון לאור המכה שספג באצבעו באימון המסכם בארץ והוא לא שותף כלל. כמוהו גם אלישי כדיר ועמית שמחון שהתלבשו למשחק אך לא עלו כלל לפרקט. אחד מהשניים יהיה השחקן האחרון שישוחרר מהסגל כשההערכה היא כי זה יהיה שמחון שלא זוכה עד כה להזדמנויות רבות.




בעוד כדיר יכול לתרום דקות בעמדת הסנטר שמאיושת רק על ידי האוול וזלמנסון, עמדה 3 עמוסה לגמרי עם עומרי כספי, גיא פניני ושון דוסון. עם זאת, הניפוי הסופי יתבצע רק לאחר הטורניר בפולין והשניים צפויים לקבל דקות במשחקים הבאים כחלק מחלוקת העומסים עליה עובד הצוות המקצועי.


"זה ניצחון טוב", אמר גיא פניני בסיום, "זה לא היה משחק הכי יפה לעין אבל אפשר להבין את הסיבות. היינו עייפים בהתחלה, אבל אני חושב שהוכחנו שיש לנו אופי. הראינו שאנחנו נותנים הכל עד הסוף למרות קצת עייפות. הם שיחקו מאוד אגרסיבי מולנו, אבל שיחקנו יחד ברגעים המכריעים ועשינו את הפעולות הנכונות. זה עוד צעד קדימה. ניצחנו קבוצה מצויינת".


גל מקל הוסיף: "היה משחק קשה. אני לא חושב ששיחקנו את הכדורסל שלנו ברוב שלבי המשחק כמו ששיחקנו עד היום, אבל בסוף הראינו אופי. הפולנים משחקים מאוד פיזי והוציאו אותנו לפרקים מהשטף אבל זה אחלה ניצחון. הם השיגו ניצחונות יפים בהכנה, גם נגד יריבות שנתמודד מולם. אנחנו מבסוטים מכל ניצחון".

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי